Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / अंग्रेज़ी ज़बान पर उबूर हासिल करने वुज़रा को हिदायत

अंग्रेज़ी ज़बान पर उबूर हासिल करने वुज़रा को हिदायत

हैदराबाद 20 अगस्त: तेलंगाना रियासत की तरक़्क़ी और बैरूनी सरमायाकारी को यक़ीनी बनाने के लिए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने वुज़रा को अंग्रेज़ी ज़बान पर उबूर हासिल करने की हिदायत दी है ताके बैरूनी वफ़ूद के साथ तबादला-ए-ख़्याल और तेलंगाना की तरक़्क़ी का ख़ाका पेश करने में सहूलत हो।

चीफ़ मिनिस्टर की हिदायत के बाद कई वुज़रा ने अपनी अंग्रेज़ी दरुस्त करने और अंग्रेज़ी में बातचीत के लिए बाक़ायदा टयूटर का इंतेज़ाम कर लिया है। चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर के ज़राए के मुताबिक़ हालिया अरसा में कई बैरूनी ममालिक के वफ़ूद के दौरा हैदराबाद और मुल्क के अहम सनअती घरानों के नुमाइंदों की आमद के मौके पर महसूस किया गया कि कई वुज़रा को अंग्रेज़ी ज़बान पर उबूर हासिल नहीं है जिसके बाइस उन्हें बातचीत में दुशवारी का सामना है।

वाज़िह रहे कि 18 रुकनी तेलंगाना वज़ारत में कई वुज़रा एसे हैं जो अंग्रेज़ी में बातचीत के मौक़िफ़ में नहीं। चंद वुज़रा अंग्रेज़ी ज़बान में बातचीत कर सकते हैं। ताहम मुकम्मिल उबूर के साथ अंग्रेज़ी में बातचीत और तक़रीर की सलाहीयत सिर्फ़ चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ और वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ में मौजूद है।

बैरूनी वफ़ूद और सनअती घरानों के वफ़ूद की आमद के मौके पर अक्सर-ओ-बेशतर के टी आर मुज़ाकरात कर रहे हैं या फिर ओहदेदारों को बातचीत की ज़िम्मेदारी दी जा रही है।

TOPPOPULARRECENT