Tuesday , October 24 2017
Home / World / अंजलीना की जर्मन वज़ीर-ए-ख़ारजा से मुलाक़ात

अंजलीना की जर्मन वज़ीर-ए-ख़ारजा से मुलाक़ात

बर्लन 12 फ़रवरी (एजैंसीज़) हाली वुड सुपर स्टार और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की ख़ैर सगाली की सफ़ीर अंजलीना जूली ने बर्लन फ़िल्म फेस्टिवल के मौक़ा पर जर्मन वज़ीर-ए-ख़ारजा से मुलाक़ात की। जर्मन दारलहकोमत में 62 वें फ़िल्मी मेले के मौक़ा पर

बर्लन 12 फ़रवरी (एजैंसीज़) हाली वुड सुपर स्टार और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की ख़ैर सगाली की सफ़ीर अंजलीना जूली ने बर्लन फ़िल्म फेस्टिवल के मौक़ा पर जर्मन वज़ीर-ए-ख़ारजा से मुलाक़ात की। जर्मन दारलहकोमत में 62 वें फ़िल्मी मेले के मौक़ा पर होने वाली इस मुलाक़ात में अंजलीना ने जर्मन वज़ीर-ए-ख़ारजा गाहीडो वसीटर वेले को बहैसीयत हिदायत कारा अपनी पहली फ़िल्म इन दी लैंड आफ़ ब्लड ऐंड हनी के बारे में आगाह किया।

ये फ़िल्म नव्वे की दहाई में एक मुस्लमान लड़की और सरब लड़के की मुहब्बत पर फिल्माई गई है। अंजलीना को बर्लिन फ़िल्म फेस्टिवल में सिनेमा के लिए गिरां क़दर ख़िदमात अंजाम देने पर ख़ुसूसी एज़ाज़ी ऐवार्ड से नवाज़ा जाएगा।

अंजलीना जूली अपने पार्टनर ब्रेड पिट के साथ गुज़शता 9 सालों से ज़िंदगी गुज़ार रही हैं जहां उन के तीन गोद लिए हुए बच्चे और तीन हक़ीक़ी ( एंजेलीना के पैदा करदा ) बच्चे हैं। गुज़शता कुछ अर्सा से ये सब बच्चे ये ख़ाहिश कररहे हैं कि हमारे वालदैन अब शादी करलें ।

TOPPOPULARRECENT