Monday , August 21 2017
Home / Crime / अंबरपेट के घर में गैस सिलिंडर फट पड़ा

अंबरपेट के घर में गैस सिलिंडर फट पड़ा

हैदराबाद 22 जून: अंबरपेट के इलाके में पेश आए सिलिंडर धमाके में एक कम-सिन हलाक और दुसरे शदीद ज़ख़मी हो गए। बताया जाता है कि अंबरपेट के इलाके कुम्हारवाड़ी में धमाका पेश आया जिसमें 4 साला परवेज़ हलाक और दुसरे ज़ख़मी हो गए जिनमें देढ़ साला अज़ीज़ भी शामिल है।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ 45 साला मुमताज़ बेगम साकिन कुम्हारवाड़ी अंबरपेट के मकान के बाहर ये धमाका पेश आया। मुमताज़ बी ने चाय तैयार करने के लिए गैस का स्टोव जलाया और जब चाय तैयार हो गई तब इस ख़ातून ने जो हादसे में ज़ख़मी हो गईं। स्टोव के सिलिंडर से गैस ख़ारिज हो रही है और आग ने इस जगह अपना असर दिखाना शुरू कर दिया।

ख़ौफ़ के आलम में मुमताज़ बी ने गैस के छोटे 5 लीटर वाले सिलिंडर पर पानी डाल दिया और ख़ौफ़ के आलम में उसे मकान से बाहर ले आएं और इस के बाद आग पर क़ाबू पाने और सिलिंडर को ठंडा करने की ग़रज़ से मुमताज़ बी ने इस पर मिट्टी डाली और थोड़ी दूर हट गई इस दौरान धमाका पेश आया जिसमें मुमताज़ बी के अलावा उनका नवासा 4 साला परवेज़ और पड़ोसीयों का लड़का देढ़ साला अज़ीज़ ज़ख़मी हो गए।

ज़ख़मीयों को कुम्हारवाड़ी बस्ती के मकीनों ने फ़ौरी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया जहां ईलाज के दौरान कम-सिन परवेज़ फ़ौत हो गया। सब इंस्पेक्टर अंबरपेट पुलिस रवी ने बताया कि इस हादसे में ज़ख़मी परवेज़ को हॉस्पिटल मुंतक़िल किया जा रहा था कि वो फ़ौत हो गया। परवेज़ ज़ख़मी मुमताज़ बी का नवासा था जो कल रात ही अपनी नानी के यहां आया था।

TOPPOPULARRECENT