Monday , September 25 2017
Home / AP/Telangana / अइम्मा-ओ-मौज़नीन को आज एज़ाज़िया की इजराई

अइम्मा-ओ-मौज़नीन को आज एज़ाज़िया की इजराई

हैदराबाद 25 अप्रैल: हुकूमत तेलंगाना की तरफ से 751 अइम्मा-ओ-मौज़नीन को एज़ाज़िया की इजराई की तक़रीब 25 अप्रैल को हज हाउज़ में मुनाक़िद होगी। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली के हाथों अइम्मा-ओ-मैज़नीन को माहाना हज़ार रुपये के एतबार से 9 माह के एज़ाज़िया पर मुश्तमिल 9 हज़ार रुपये के चेक्स की तक़सीम-ए-अमल में लाई जाएगी।

चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर तेलंगाना वक़्फ़ बोर्ड जनाब मुहम्मद असदुल्लाह के मुताबिक मौसूला दरख़ास्तों से मुंख़बा अइम्मा-ओ-मौज़नीन की फ़हरिस्त तैयार करली गई है और उन्हें चेक्स की हवालगी का अमल 25 अप्रैल से शुरू होगा।

इस सिलसिले में एक तक़रीब हज हाउज़ में मुनाक़िद होगी जिसमें डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली बहैसीयत मेहमान-ए-ख़ोसूसी शिरकत करेंगे। मुहम्मद असदुल्लाह के मुताबिक इस तक़रीब में डायरेक्टर जनरल एंटी करप्शन ब्यूरो मुहम्मद अबदुलक़य्यूम ख़ान, सेक्रेटरी महिकमा अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील के अलावा मुंख़बा अवामी नुमाइंदे मौजूद रहेंगे।

हुकूमत की तरफ से अइम्मा-ओ-मौज़नीन को माहाना हज़ार रुपये बतौर एज़ाज़िया जारी करने का फ़ैसला किया गया था और इस सिलसिले में दरख़ास्तों की वसूली के बाद उन की तन्क़ीह करते हुए 751 अइम्मा-ओ-मौज़नीन का इंतेख़ाब अमल में लाया गया है जिनमें फी कस 9 हज़ार रुपये का चैक तक़सीम किया जाएगा जोकि 9 माह के मुशाहिरा पर मुश्तमिल होगा।

TOPPOPULARRECENT