Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / अकबर ओवैसी की तक़रीर , एथिक्स कमेटी से रुजू की जाएगी : स्पीकर

अकबर ओवैसी की तक़रीर , एथिक्स कमेटी से रुजू की जाएगी : स्पीकर

हैदराबाद 05 जनवरी: स्पीकर आंध्र प्रदेश असेंबली नादेड‌ला मनोहर ने आज कहा कि मजलिस के रुकन असेंबली अकबरुद्दीन ओवैसी की नफ़रत अंगेज़ तक़रीर को एवान असेंबली की एथिक्स कमेटी से रुजू किया जा सकता है।

हैदराबाद 05 जनवरी: स्पीकर आंध्र प्रदेश असेंबली नादेड‌ला मनोहर ने आज कहा कि मजलिस के रुकन असेंबली अकबरुद्दीन ओवैसी की नफ़रत अंगेज़ तक़रीर को एवान असेंबली की एथिक्स कमेटी से रुजू किया जा सकता है।

स्पीकर ने कहा कि ये मसला इक़दार से मुताल्लिक़ है। रुकन असेंबली ने जो तर्ज़ तख़ातुब इख़तियार किया था वो तशवीशनाक है। अरकान असेंबली को इस तरह का रवैया इख़तियार करने से बचना चाहीए।

उन्हें ज़िम्मेदारी और अपने मर्तबे का लिहाज़ रखना होगा। एवान के अंदर इस तरह के कोई वाक़ियात होते हैं तो उन्हें एथिक्स कमेटी से रुजू किया जा सकता है।

जबके अकबर उद्दीन उवैसी ने नफ़रत अंगेज़ तक़रीब असेंबली के बाहर की है इस मुआमले को पुलिस निपटेगी, लेकिन वो इस मुआमले में क्या क़दम उठा सकती है वो देखा जाएगा।

ये पूछे जाने पर कि आया अकबर की तक़रीर एथिक्स कमेटी से रुजू की जाएगी । स्पीकर ने कहा कि इस का इमकान है । हमारी असेंबली की तारीख में इस तरह का पहले मुआमला सामने आया है

पार्ल्यमंट में इस तरह के कई केस हैं । एथिक्स कमेटी को जब ये मुआमला दिया जाएगा तो वो तहकीकात के बाद अपनी रिपोर्ट पेश करेगी और ज़रूरी कार्रवाई की सिफ़ारिश करेगी ।

इसी दौरान उस्मानिया यूनीवर्सिटी पुलिस ने नफ़रत अंगेज़ तक़रीर पर अकबर उवैसी के ख़िलाफ़ एक और मुक़द्दमा केस रजिस्टर किया है । उस्मानिया यूनीवर्सिटी पुलिस को हाईकोर्ट ने हिदायत दी थी कि वो केस दर्ज करे। स्पीकर ने मज़ीद कहा कि अकबर उवैसी की गिरफ़्तारी का मुआमला पुलिस के दायरा इख़तियार में है ।

वो इस सिलसिला में कोई तबसरह नहीं करसकते । उस्मानिया यूनीवर्सिटी पुलिस ने मज़हबी बुनियादों पर मुख़्तलिफ़ ग्रुपस के दरमियान नफ़रत फैलाने के इल्ज़ाम में दफ़ा 153A के तहत केस दर्ज रजिस्टर किया है । पुलिस ओहदेदार ने बताया कि क़ानून के मुताबिक़ कार्रवाई की जाएगी ।

इस से मरबूत वाक़िया में ज़िला रंगा रेड्डी , मेट्रोपोलैटिन मजिस्ट्रेट कोर्ट में एल बी नगर पुलिस को हिदायत दी है कि वो निर्मल में की गई तक़रीर के इल्ज़ामात की तहकीकात करें और 2 फरवरी तक मौक़िफ़ पर मबनी रिपोर्ट जारी करें । क़बल अज़ीं बी जे पी ने नफ़रत पर मबनी तक़रीर की सी डेज़ को गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन के हवाले किया ।

TOPPOPULARRECENT