Tuesday , October 24 2017
Home / Khaas Khabar / अकबर ओवैसी को 5 दिन की पुलिस तहवील

अकबर ओवैसी को 5 दिन की पुलिस तहवील

हैदराबाद । 1 जनवरी: मजलिसी रुकन अकबर ओवैसी क़ैदी नंबर 7546 को 5 दिन के लिए पुलिस तहवील (कस्टडी) में देने के अहकाम मुंसिफ़ मजिस्ट्रेट के राजेश कुमार ने जारी कर दिए, जिस का इतलाक़ 12 जनवरी से होगा, जो 17 जनवरी तक बरक़रार रहेगा, जबके पुलिस ओहदेदारा

हैदराबाद । 1 जनवरी: मजलिसी रुकन अकबर ओवैसी क़ैदी नंबर 7546 को 5 दिन के लिए पुलिस तहवील (कस्टडी) में देने के अहकाम मुंसिफ़ मजिस्ट्रेट के राजेश कुमार ने जारी कर दिए, जिस का इतलाक़ 12 जनवरी से होगा, जो 17 जनवरी तक बरक़रार रहेगा, जबके पुलिस ओहदेदारान की तरफ से 7 यौम पुलिस तहवील की इजाज़त अदालत से तलब की जा रही थी। हर रोज़ सुबह 10 बजे ता शाम 6 बजे तक आदिलाबाद के ए आर हेडक्वार्टर पुलिस बंद-ओ-बस्त के दरमयान अकबर उवैसी से पूछताछ की जाएगी और 17 जनवरी को सुबह 10.30 बजे निर्मल अदालत में मुंसिफ़ मजिस्ट्रेट के रूबरू पेश किया जाएगा।

वाज़िह रहे कि अकबर ओवैसी को 14 यौमिया रीमांड के तहत आदिलाबाद के जेल में एक आम क़ैदी के तौर पर रखा गया है, जिन पर एक फ़िर्क़ा के जज़बात को मजरूह करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए 121 , 153A , 208 ,88 , 124A , 295A , 505 आई पी सी के तहत गिरफ़्तार किया गया।

अकबर ओवैसी को जेल में मुलाक़ात करने से मुमताज़ ख़ान रुकन असेंबली याक़ूत पूरा को जहां मायूसी का सामना करते हुए वापिस लौटना पड़ा वहीं दूसरी तरफ़ कारवाँ रुकन असेंबली अफ़्सर ख़ान मुक़ामी एडवोकेट मुहम्मद ग़ौस के हमराह जेल पहुंचने पर जेल के ओहदेदारों की तरफ से उन्हें भी मुलाक़ात करने की इजाज़त ना देने की सूरत में मौसूफ़ हैदराबाद आई जी पुलिस से फ़ोन पर रब्त पैदा करते हुए इजाज़त हासिल की और अकबर उवैसी से मुलाक़ात की।

आम क़ैदी की हैसियत से जेल में महरूस अकबर ओवैसी को पेश आने वाली दुशवारीयों की इत्तेला की बिना पर ऑल इंडिया हियूमन राईट्स एसोसीएशन के आंध्र प्रदेश सेक्रेटरी सय्यद अतहर उल्लाह हुसैनी और जवाइंट सेक्रेटरी मुहम्मद बहाव‌ उद्दीन ने शाम 5.30 बजे जेल में अकबर उवैसी से मुलाक़ात की ग़रज़ पहुंचे क़बल अज़ लीगल सेल अथॉरीटी सेक्रेटरी मधु सदन दोपहर में जेल पहुंच कर हालात से वाक़फ़ीयत हासिल की।

अफ़्सर ख़ान रुकन असेंबली ने मीडीया से मुख़ातब होकर कहा कि अकबर उवैसी की ज़मानत दरख़ास्त जारीया माह की 17 तारीख़ को आदिलाबाद की अदालत में दाख़िल करने की बात कहते हुए कहा कि जेल में अकबर उवैसी की सेहत ख़राब होती जा रही है।

फ़र्श पर सोना पड़ रहा है ग़िज़ा भी जेल में आम क़ैदीयों के तर्ज़ पर दी जा रही है।

TOPPOPULARRECENT