Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / अक़लियती बहबूद के लिए 1105 करोड़ मुख़तस, जारीया साल से 71 करोड़ का इज़ाफ़ा

अक़लियती बहबूद के लिए 1105 करोड़ मुख़तस, जारीया साल से 71 करोड़ का इज़ाफ़ा

अक़लियती बहबूद के लिए तेलंगाना हुकूमत ने 1105 करोड़ 36 लाख 6 हज़ार रुपये का बजट मुख़तस किया है जो पिछ्ले साल के बजट के मुक़ाबला 71 करोड़ रुपये ज़ाइद है। हुकूमत ने मंसूबाजाती मसारिफ़ के तहत अक़लियती बहबूद के लिए 1100 करोड़ रुपये मुख़तस किए जबकि ग़ैर म

अक़लियती बहबूद के लिए तेलंगाना हुकूमत ने 1105 करोड़ 36 लाख 6 हज़ार रुपये का बजट मुख़तस किया है जो पिछ्ले साल के बजट के मुक़ाबला 71 करोड़ रुपये ज़ाइद है। हुकूमत ने मंसूबाजाती मसारिफ़ के तहत अक़लियती बहबूद के लिए 1100 करोड़ रुपये मुख़तस किए जबकि ग़ैर मंसूबा जाती मसारिफ़ के तहत 5 करोड़ मुख़तस किए हैं। वज़ीर फाइनैंस ई राजिंदर ने रियासती असेंबली में बजट बराए 2015-16 पेश किया। हुकूमत ने वादे के मुताबिक़ अक़लियती बहबूद के बजट में इज़ाफ़ा किया है। 2014-15 में अक़लियती बहबूद का बजट 1034 करोड़ था जिस में 1030 करोड़ मंसूबाजाती मसारिफ़ और 4 करोड़ ग़ैर मंसूबाजाती मसारिफ़ के तहत थे। हुकूमत ने जारीया मालीयाती साल प्लान बजट में अक़लियती बहबूद के तहत 70 करोड़ का इज़ाफ़ा किया है जबकि नान प्लान बजट के तहत एक करोड़ का इज़ाफ़ा किया गया।

बजट में सिर्फ़ दो स्कीमात के लिए 525 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए हैं जबकि दुसरे तमाम स्कीमात पर 575 करोड़ रुपये ख़र्च किए जाऐंगे। स्कालरशिप और फ़ीस रेिंबर्समेंट स्कीम के लिए 425 और शादी मुबारक स्कीम के लिए 100 करोड़ मुख़तस किए गए। इस तरह अक़लियती बहबूद का निस्फ़ बजट सिर्फ़ दो स्कीमात के लिए मुख़तस किया गया है।

2015-16 के प्लान बजट के लिए 1100 करोड़ मुख़तस किए गए जबकि नान प्लान के तहत 5 करोड़ 36 लाख 6 हज़ार रुपये की गुंजाइश रखी गई है। जारीया साल बजट में हुकूमत ने अक़लियती तलबा के लिए एक मुनफ़रद नई स्कीम का एलान किया है। एससी , एसटी तलबा की तर्ज़ पर अक़लियती तलबा को भी बैरूने मुल्क तालीम हासिल करने के लिए क़र्ज़ की फ़राहमी से मुताल्लिक़ स्कीम की सिफ़ारिश स्पेशल सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने पेश की थी जिसे हुकूमत ने क़बूल करते हुए बजट में शामिल किया और इस के लिए 25 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए। स्कीम के तहत बैरूने मुल्क तालीम हासिल करने के ख़ाहां अक़लियती तलबा को 10 लाख रुपये तक क़र्ज़ फ़राहम किया जा सकता है । अक़लियती तलबा के स्कालरशिप के लिए 100 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए जबकि फ़ीस बाज़ अदायगी स्कीम के लिए 425 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए हैं।

शादी मुबारक स्कीम के तहत दुबारा 100 करोड़ की गुंजाइश रखी गई जिस के तहत ग़रीब अक़लियती लड़कीयों की शादी के लिए फी कस 51,000 रुपये की इमदाद फ़राहम की जाएगी। हुकूमत ने तेलंगाना में उर्दू घर शादीख़ाने की तामीर के लिए 10 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं। इस के अलावा तेलंगाना वक़्फ़ बोर्ड को इमदाद के तौर पर 53 करोड़ अलॉट किए गए।

तेलंगाना हज कमेटी का बजट दो करोड़ रखा गया जबकि तेलंगाना अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन को बतौर इमदाद 9 करोड़ 20 लाख रुपये की गुंजाइश रखी गई है। सेंटर फ़ार एजूकेशनल डेवलपमेंट आफ़ माइनॉरिटीज़ के लिए 3 करोड़ , दाइरातुलमारफ़ उस्मानिया यूनीवर्सिटी को 2 करोड़ और उर्दू एकेडेमी के लिए 12 करोड़ मुख़तस किए गए।

अक़लियती तलबा के लिए हॉस्टलस और अक़ामती स्कूलस की तामीर के सिलसिले में 71 करोड़ 65 लाख 59 हज़ार रुपये की गुंजाइश रखी गई है। अक़लियती बहबूद के ज़िलई दफ़ातिर के लिए 6 करोड़ मुख़तस किए गए। अक़लियती तलबा को पेशावराना कोर्सस में ट्रेनिंग की फ़राहमी के लिए तेलंगाना स्टडी मटेरियल क़ायम किया जाएगा। इस के लिए हुकूमत ने 6 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं।स्टडी मटेरियल के तहत मर्कज़ी और रियासती सरविसस में अक़लियतों की नुमाइंदगी में इज़ाफे के लिए कोचिंग का एहतेमाम किया जाएगा।

अक़लियती तालिबात के लिए अक़ामती स्कूलस की तामीर पर 20 करोड़ रुपये ख़र्च किए जाऐंगे। अक़लियतों की समाजी , मआशी सूरत-ए-हाल का जायज़ा और इस से मुताल्लिक़ प्रोग्रामों पर अमल आवरी के लिए 27 करोड़ 4 लाख 41 हज़ार के बजट की गुंजाइश रखी गई है। बैंकों से मरबूत सब्सीडी फ़राहमी स्कीम के लिए 95 करोड़ मुख़तस किए गए। सर्वे कमीशन वक़्फ़ को 5 करोड़ का बजट मुक़र्रर किया गया। तेलंगाना के नामवर और बेहतरीन इदारों में अक़लियती तलबा के दाख़िलों की स्कीम पर अमल आवरी के लिए दो करोड़ 80 लाख की गुंजाइश रखी गई है जिस के तहत आला तालीम और पेशावराना कोर्सस में अक़लियती तलबा के दाख़िलों को यक़ीनी बनाया जाएगा। अक़लियतों की हमा जहती तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ प्रोग्राम एम एसडी पी के लिए बजट में 105 करोड़ की गुंजाइश रखी गई है।

हुकूमत ने तेलंगाना क्रिस्चन फाइनैंस कारपोरेशन की इमदाद के तौर पर 80 लाख मुख़तस किए हैं। दरगाह हज़रत ख़्वाजा मुईनुद्दीन चिशती अजमेर में रुबात की तामीर के लिए 5 करोड़ मुख़तस। इस के अलावा क्रिस्चन फाइनैंस कारपोरेशन के ज़रीये मुख़्तलिफ़ स्कीमात पर अमल आवरी के लिए 10 करोड़ की गुंजाइश रखी गई है। तेलंगाना में चर्च और ईसाई क़ब्रिस्तानों की तामीर-ओ-निगहदाशत के लिए 3 करोड़ और यरूशलम रवानगी के सिलसिले में सब्सीडी के तहत दो करोड़ की गुंजाइश रखी गई है। तेलंगाना हुकूमत ने अक़लियती बहबूद के बजट में 71 करोड़ का इज़ाफ़ा तो किया लेकिन मुकम्मिल बजट का ख़र्च होना हुकूमत के लिए किसी चैलेंज से कम नहीं। 2014-15 में मुख़तस करदा बजट 1034 करोड़ में से सिर्फ़ 30 फ़ीसद बजट ही ख़र्च किया जा सका। नान प्लान बजट के तहत अक़लियती कमीशन के लिए 70 लाख 39 हज़ार रुपये मुख़तस किए गए।

TOPPOPULARRECENT