Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / अक़लियतों की तरकी की स्कीमात पर मुम्किना तआवुन

अक़लियतों की तरकी की स्कीमात पर मुम्किना तआवुन

मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर मुख़तार अब्बास नक़वी ने तेलंगाना में अक़लियतों की तरक़्क़ी की स्कीमात में मर्कज़ से हर मुम्किन तआवुन का यक़ीन दिलाया।

मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर मुख़तार अब्बास नक़वी ने तेलंगाना में अक़लियतों की तरक़्क़ी की स्कीमात में मर्कज़ से हर मुम्किन तआवुन का यक़ीन दिलाया।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने मुख़तार अब्बास नक़वी से मुलाक़ात की और तेलंगाना में अक़लियतों की तरक़्क़ी के सिलसिले में किए जा रहे इक़दामात से वाक़िफ़ किराया। उन्होंने मर्कज़ की स्कीमात के सिलसिले में तेलंगाना को तर्जीह देने और ज़ाइद बजट की मंज़ूरी की भी दरख़ास्त की।

डायरेक्टर अक़लियती बहबूद जलालुद्दीन अकबर ( आई एफ़ एस ) ने मुख़तार अब्बास नक़वी को तफ़सीली नोट हवाला किया जिस में मर्कज़ की मुख़्तलिफ़ स्कीमात पर तेलंगाना में अमल आवरी के लिए तआवुन की ख़ाहिश की गई है। उन्होंने बताया कि कई स्कीमात एसी हैं जिन के निशाना की तकमील के बावजूद कई अफ़राद स्कीमात के फ़वाइद से महरूम हैं।

इस सिलसिले में उन्होंने मर्कज़ की परी मेट्रिक स्कालरशिप का हवाला दिया और कहा कि मर्कज़ की तरफ से टार्गेट मुक़र्रर करने से पिछ्ले साल तक़रीबन 40 हज़ार से ज़ाइद तलबा स्कालरशिप से महरूम रहे।

उन्होंने मर्कज़ी स्कीमात पर अमल आवरी के सिलसिले में रियासती हुकूमत और अक़लियती बहबूद की शराकतदारी को यक़ीनी बनाने की सिफ़ारिश की ताकि स्कीमात पर बेहतर अंदाज़ में अमल किया जा सके। बाद में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मुख़तार अब्बास नक़वी ने तेलंगाना हुकूमत के अक़लियती बहबूद से मुताल्लिक़ इक़दामात की सताइश की। उन्होंने कहा कि ओक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए वक़्फ़ बोर्ड की आजलाना तशकील ज़रूरी है।

उन्होंने यकीन दिया कि बहुत जल्द मर्कज़ वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम के इक़दामात करेगा जिस के बाद बोर्ड की तशकील की राह हमवार होगी। उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत घर वापसी, लो जिहाद या फिर एसी किसी भी नफ़रत पर मबनी मुहिम की ताईद नहीं करेगी। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने बताया कि मर्कज़ से दरकार फ़ंडज़ के सिलसिले में नुमाइंदगी की गई है।

TOPPOPULARRECENT