Tuesday , October 17 2017
Home / District News / अक़लियतों के मसाइल की फ़ौरी यकसूई का मुतालिबा

अक़लियतों के मसाइल की फ़ौरी यकसूई का मुतालिबा

चीफ़ मिनिस्टर के दौरे के मौके पर जहांगीरपिरां आई टी सी के वफ़द ने प्रिंसिपल ( इंचार्ज ) मुहम्मद अफ़ज़ल की क़ियादत में चीफ़ मिनिस्टर को याददाश्त पेश की जिस में मुतालिबा किया गया कि 2010 के पी आर सी पर फ़िलफ़ौर अमल आवरी के लिए रियासती वक़्फ़ बोर

चीफ़ मिनिस्टर के दौरे के मौके पर जहांगीरपिरां आई टी सी के वफ़द ने प्रिंसिपल ( इंचार्ज ) मुहम्मद अफ़ज़ल की क़ियादत में चीफ़ मिनिस्टर को याददाश्त पेश की जिस में मुतालिबा किया गया कि 2010 के पी आर सी पर फ़िलफ़ौर अमल आवरी के लिए रियासती वक़्फ़ बोर्ड को हिदायात जारी किए जाएं।

इस याददाश्त में वफ़द ने अक़ल्ल तरीन तनख़्वाहों और गुज़र बसर के मसाइल भी पेश किए। वफ़द में मुहम्मद ताजुद्दीन , मुहम्मद मुकर्रम अली फ़ारूक़ी-ओ-दुसरे मौजूद थे।

मिर्ज़ा क़ुद्दूस बैग ख़ाज़िन रियासती इंडियन यूनीयन मुस्लिम लीग ने चीफ़ मिनिस्टर को पेश करदा याददाश्त में मुतालिबा किया कि अक़लियतों को फ़िलफ़ौर 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात पर अमल आवरी के अहकामात जारी किए जाएं और बी सी ( ई ) के ज़मुरा में सय्यद , मुग़ल, पठान और अरब को शामिल किया जाये। उन्होंने बताया कि 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात पर अमल आवरी के आग़ाज़ के बाद ही रियासत में मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाए जाएं ताकि 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात से अक़लियतें मुस्तफ़ीद हो सकीं।

इसी तरह हनीफ़ अहमद स्टेट कन्वीनर एम आर यू यफ़ ने भी चीफ़ मिनिस्टर को याददाश्त पेश की जिस में मुतालिबा किया गया कि अक़लितों की तरक़्क़ी के लिए रियासत मग़रिबी बंगाल में जिस तरह रंगनाथ मिश्रा सिफ़ारिशात पर अमल आवरी के अहकामात जारी किए गए हैं। इसी तरह तेलंगाना में भी वाज़िह हिदायात जारी किए जाएं। अलफ़ैज़ सोसाइटी के सदर ओ‍ सेक्रेटरी जहांगीर बाबा और मुहम्मद याक़ूब ने भी अपनी याददाश्तों में मुतालिबा किया कि सच्चर कमेटी सिफ़ारिशात पर अमल आवरी के लिए अहकामात जारी किए जाएं।

TOPPOPULARRECENT