Monday , August 21 2017
Home / Khaas Khabar / अक़लियतों को 80 फ़ीसद सब्सीडी पर बैंक लोन देने की स्कीम मंज़ूर

अक़लियतों को 80 फ़ीसद सब्सीडी पर बैंक लोन देने की स्कीम मंज़ूर

हैदराबाद 06 दिसंबर: तेलंगाना हुकूमत ग्रेटर हैदराबाद मुंसिंपल कारपोरेशन के चुनाव से पहले अक़लियतों के लिए बाज़ नई स्कीमात के आग़ाज़ का मन्सूबा रखती है।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने दर्ज फ़हरिस्त अक़्वाम-ओ-क़बाईल की तर्ज़ पर अक़लियतों को 80 फ़ीसद सब्सीडी के साथ बैंक लोन फ़राहम करने की स्कीम को मंज़ूरी दे दी है। बताया जाता हैके ये फाईल महिकमा फाइनैंस में ज़ेर अलतवा है और हुकूमत ने फाइनैंस के ओहदेदारों को फाईल की जल्द यकसूई की हिदायत दी।

तवक़्क़ो हैके बहुत जल्द इस नई स्कीम के बारे में अहकामात जारी कर दिए जाऐंगे। ग़रीब अक़लियती तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद को ख़ुद मुकतफ़ी बनाने और उनकी मआशी पसमांदगी के ख़ातमे के लिए ये स्कीम तैयार की गई है जिसके तहत अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन उम्मीदवार को 80 फ़ीसद सब्सीडी यानी इमदाद फ़राहम करेगा जबकि 20 फ़ीसद रक़म बैंक की तरफ से बतौर क़र्ज़ जारी की जाएगी।

छोटे कारोबार की नौईयत और इस की मालियत के एतेबार से सब्सीडी और क़र्ज़ फ़राहम किया जाएगा ताहम कारपोरेशन की इमदाद 80 फ़ीसद रहेगी और ये रक़म उम्मीदवार को वापिस करनी नहीं पड़ेगी। कारपोरेशन की तरफ से फ़िलवक़्त जिस स्कीम पर अमल आवरी की जा रही है इस में 50 फ़ीसद सब्सीडी की गुंजाइश है।

चीफ़ मिनिस्टर के क़रीबी ज़राए ने बताया कि अक़लियती बहबूद के ओहदेदारों और बाज़ दुसरे माहिरीन को नई स्कीमात की तैयारी की ज़िम्मेदारी दी गई और चीफ़ मिनिस्टर को बाज़ नई स्कीमात की तजावीज़ पेश कर दी गई हैं जिसका जायज़ा लेने के बाद बहुत जल्द इसे मंज़ूरी हासिल हो जाएगीगी।

दूसरी तरफ़ चीफ़ मिनिस्टर ने महिकमा अक़लियती बहबूद में 250 जायदादों पर तक़र्रुत का अमल तेज़ करने की हिदायत दी है। उन्होंने महिकमा अक़लियती बहबूद में स्टाफ़ की कमी का जायज़ा लेते हुए असेंबली में ये यकीन दिया था। बताया जाता हैके तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन के ज़रीये मुख़्तलिफ़ ओहदों के लिए ये तक़र्रुत अमल में लाए जाऐंगे।

ये तक़र्रुत दो ज़मरों के तहत होंगे। पहले ज़मुरा में सेक्रेट्रियट के मुलाज़िमीन का तक़र्रुर होगा जबकि दूसरे ज़मुरा के तहत अक़लियती बहबूद डायरेक्टरेट और अज़ला में अक़लियती बहबूद का अमला शामिल रहेगा।

TOPPOPULARRECENT