Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / अक़लीयतें वाई एस आर कांग्रेस पर भरोसा ना करें

अक़लीयतें वाई एस आर कांग्रेस पर भरोसा ना करें

टी आर एस के सीनीयर क़ाइद और पोलीट ब्यूरो रुकन सय्यद इबराहीम ने इल्ज़ाम आइद किया कि आँजहानी राज शेखर रेड्डी ने अपने दौर में तेलंगाना और बिलख़सूस हैदराबाद और इस के अतराफ़ की वक़्फ़ जमीन को ख़ानगी इदारों के हवाले कर दिया।इस तरह राज

टी आर एस के सीनीयर क़ाइद और पोलीट ब्यूरो रुकन सय्यद इबराहीम ने इल्ज़ाम आइद किया कि आँजहानी राज शेखर रेड्डी ने अपने दौर में तेलंगाना और बिलख़सूस हैदराबाद और इस के अतराफ़ की वक़्फ़ जमीन को ख़ानगी इदारों के हवाले कर दिया।इस तरह राज शेखर रेड्डी रियासत में ओक़ाफ़ी जायदादों की तबाही के ज़िम्मेदार हैं।

तेलंगाना भवन में मीडीया से बातचीत करते हुए सय्यद इबराहीम ने जो महबूबनगर के ज़िमनी इंतिख़ाबात में टी आर एस के टिकट पर मुक़ाबला करचुके हैं कहा कि अहम ओक़ाफ़ी जमीन को राज शेखर रेड्डी ने रईल स्टेट और दीगर कमर्शियल इदारों के हवाले कर दिया और इस के बदले उन के ख़ानदान को कई फ़वाइद हासिल हुए।

सय्यद इबराहीम ने इल्ज़ाम आइद किया कि तेलंगाना और हैदराबाद में जमीन को लूट कर करोड़ों रुपये के ग़ैर मह्सूब असासा जात कमाने के इल्ज़ामात के तेहत वो जेल में बंद हैं और इस से अवामी मसाइल और अवामी भलाई का कोई ताल्लुक़ नहीं, लिहाज़ा जगन मोहन रेड्डी से अवाम को कोई हमदर्दी नहीं होसकती।

वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी अवाम और अवामी मसाइल से जो हमदर्दी दिखा रही है वो महज़ एक दिखावा है। तेलंगाना अवाम इस के धोका में आने वाले नहीं।

TOPPOPULARRECENT