Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / अक़लीयतों की तरक़्क़ी पर हुकूमत के इक़दामात की सताइश

अक़लीयतों की तरक़्क़ी पर हुकूमत के इक़दामात की सताइश

हैदराबाद 5 अप्रैल, ( सियासत न्यूज़) सदर नशीन प्रेस कौंसिल ऑफ़ इंडिया जस्टिस मारकंडे काटजू ने आंध्र प्रदेश में अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत की जानिब से किए जा रहे इक़दामात की सताइश की। उन्हों ने आज प्रिंसिपल सेक्रेट्री अक़

हैदराबाद 5 अप्रैल, ( सियासत न्यूज़) सदर नशीन प्रेस कौंसिल ऑफ़ इंडिया जस्टिस मारकंडे काटजू ने आंध्र प्रदेश में अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत की जानिब से किए जा रहे इक़दामात की सताइश की। उन्हों ने आज प्रिंसिपल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद आई रानी कुमोदनी और अक़लीयती बहबूद के दीगर इदारों के ज़िम्मेदारों के साथ एक मुलाक़ात में रियासत में अक़लीयतों और उर्दू ज़बान की सूरते हॉल के बारे में मालूमात हासिल कीं।

प्रिंसिपल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद ने हुकूमत की जानिब से अक़लीयतों की मआशी और तालीमी तरक़्क़ी के लिए बजट में इज़ाफ़ा और उर्दू ज़बान की तरक़्क़ी और तरवीज के सिलसिला में किए जा रहे इक़दामात से वाक़िफ़ कराया। हैदराबादी बिरयानी का ज़िक्र करते हुए उन्हों ने जस्टिस काटजू को मश्वरा दिया कि वो हैदराबाद में क़ियाम के दौरान हैदराबादी बिरयानी का ज़रूर लुत्फ़ उठाएंगे।

कमिशनर अक़लीयती बहबूद ने अक़लीयती मालीयाती कारपोरेशन की स्कीमात और प्रोफ़ैसर एस ए शकूर ने उर्दू एकेडेमी की मुख़्तलिफ़ स्कीमात से वाक़िफ़ कराया। इस मौक़ा पर कमिशनर महकमा इत्तिलाआत और ताअलुकात दाना किशोर भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT