Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / अक़लीयतों को कांग्रेस से मुनासिब नुमाइंदगी का फैसला

अक़लीयतों को कांग्रेस से मुनासिब नुमाइंदगी का फैसला

कांग्रेस हाईकमान तवक़्क़ो है कि आइन्दा आम इंतिख़ाबात में अक़लीयतों को मुनासिब नुमाइंदगी देने का फैसला कर चुका है। नई दिल्ली में मुनाक़िदा पार्टी की स्क्रीनिंग कमेटी के इजलास में असेंबली और लोक सभा हल्क़ों के लिए उम्मीदवारों के

कांग्रेस हाईकमान तवक़्क़ो है कि आइन्दा आम इंतिख़ाबात में अक़लीयतों को मुनासिब नुमाइंदगी देने का फैसला कर चुका है। नई दिल्ली में मुनाक़िदा पार्टी की स्क्रीनिंग कमेटी के इजलास में असेंबली और लोक सभा हल्क़ों के लिए उम्मीदवारों के नामों का जायज़ा लिया गया। बताया जाता है कि पार्टी ने मुस्लिम अकलियत को एक लोक सभा और 10 असेंबली हल्क़ों से टिकट देने का फैसला किया है।

ताहम इस सिलसिले में क़तई फैसला सदर कांग्रेस सोनिया गांधी और नायब सदर राहुल गांधी उम्मीदवारों के नामों की मंज़ूरी के वक़्त करेंगे। पार्टी की इंतिख़ाबी मुहिम कमेटी के मुआविन सदर नशीन मुहम्मद अली शब्बीर ने अक़लीयतों को टिकिटों की तक़सीम में मुनासिब नुमाइंदगी के सिलसिले में स्क्रीनिंग कमेटी के सदर नशीन वायलार रवी और आंध्र प्रदेश उमूर के इंचार्ज दिग विजए सिंह से नुमाइंदगी की।

उन्हों ने ग़ुलाम नबी आज़ाद के ज़रीए भी स्क्रीनिंग कमेटी से इस बात की सिफ़ारिश की है कि तेलंगाना में अक़लीयतों की काबिले लिहाज़ आबादी को पेशे नज़र रखते हुए टिकिटों की तक़सीम में उन्हें मुनासिब नुमाइंदगी दी जाए।

जिन हल्क़ों में अक़लीयती राय दहिन्दों की तादाद 35 फ़ीसद से ज़ाइद हो वहां से मुस्लिम उम्मीदवार को टिकट देने पर ग़ौर किया जाएगा। आदिलाबाद के काग़ज़ नगर से सुल्तान अहमद या उन के फ़र्ज़ंद जबकि रामा गन्डम से मुहम्मद बाबर को टिकट दिया जा सकता है। खम्मम और हनमकुन्डा असेंबली हल्क़ों के लिए दो से ज़ाइद नाम ज़ेरे ग़ौर बताए जाते हैं। तवक़्क़ो है कि आइन्दा दो दिन में फ़ेहरिस्त को क़तईयत देदी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT