Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / अक़लीययती सर्टीफ़िकेट्स, बेक़ाईदगियों का पता चलाने तफ़सीलात तलब

अक़लीययती सर्टीफ़िकेट्स, बेक़ाईदगियों का पता चलाने तफ़सीलात तलब

रियासत में अक़लीययती तालीमी इदारों को अक़लीययती सर्टीफ़िकेट्स की इजराई के सिलसिला में मुबैयना बेक़ाईदगियों का पता चलाने के लिए अक़लीययती कमीशन ने हुकूमत से तफ़सीलात तलब की हैं। अक़लीययती कमीशन को मुख़्तलिफ़ गोशों से शिकायात वसू

रियासत में अक़लीययती तालीमी इदारों को अक़लीययती सर्टीफ़िकेट्स की इजराई के सिलसिला में मुबैयना बेक़ाईदगियों का पता चलाने के लिए अक़लीययती कमीशन ने हुकूमत से तफ़सीलात तलब की हैं। अक़लीययती कमीशन को मुख़्तलिफ़ गोशों से शिकायात वसूल हुईं कि महकमा अक़लीययती बहबूद तालीमी इदारों को अक़लीययती सर्टीफ़िकेट्स की इजराई के सिलसिले में क़वाइद की ख़िलाफ़वर्ज़ी का मुर्तक़िब हुआ है।

इस के इलावा सर्टीफ़िकेट्स की इजराई के सिलसिले में मुख़्तलिफ़ बेक़ाईदगियों की भी शिकायात मिली हैं। शिकायात का जायज़ा लेने के बाद कमीशन ने महकमा अक़लीययती बहबूद के सेक्रेट्री को मकतूब रवाना करते हुए अक़लीययती सर्टीफ़िकेट्स की इजराई के सिलसिले में अख़्तियार कर्दा तरीकेकार, क़वाइद और कॉलेजेस की तफ़सीलात तलब की लेकिन अफ़सोस कि दो माह गुज़रने के बावजूद अक़लीययती बहबूद के ओहदेदार कमीशन को दरकार तफ़सीलात फ़राहम करने से गुरेज़ कर रहे हैं और कुछ ना कुछ बहाने तलाश करते हुए कमीशन से मोहलत ली जा रही है।

कमीशन को जो शिकायात मिलीं उन के मुताबिक़ अक़लीययती सर्टीफ़िकेट्स की इजराई में बाअज़ ऐसे इदारे भी शामिल हैं जो ग़ैर अक़लीययती तलबा को दाख़िले दे रहे हैं जो कि क़्वाइद की सरासर ख़िलाफ़वर्ज़ी है।

अक़लीययती कमीशन को किसी भी महकमा से रिकार्ड्ज़ तलब करने का मुकम्मल अख़्तियार है लेकिन अक़लीययती बहबूद के बाअज़ इदारे इस सिलसिले में कमीशन से अदम तआवुन की पालिसी अख़्तियार किए हुए हैं। तालीमी इदारों को अक़लीययती सर्टीफ़िकेट्स की इजराई में बड़े पैमाने पर धांदलियों और रक़ूमात के हुसूल की कई एक शिकायात मंज़रे आम पर आई हैं।

TOPPOPULARRECENT