Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / अक़ल्लीयती मैडीकल कॉलिज के क़ियाम के लिए शादां ग्रुप से ख़ाहिश

अक़ल्लीयती मैडीकल कॉलिज के क़ियाम के लिए शादां ग्रुप से ख़ाहिश

हैदराबाद २६ अगस्त: मनी पर के वज़ीर-ए-क़लीयती उमूर ज़राअत-ओ-समकयात जनाब मुहम्मद अबदालना सर ने चीफ़ प्रोमोटर शादां ग्रुप आफ़ एजूकेशनल इंस्टी टयूशंस डाक्टर वज़ारत रसूल ख़ान से ख़ाहिश की कि वो मुनि पर मैं अक़ल्लीयतों केलिए मैडीकल कॉ

हैदराबाद २६ अगस्त: मनी पर के वज़ीर-ए-क़लीयती उमूर ज़राअत-ओ-समकयात जनाब मुहम्मद अबदालना सर ने चीफ़ प्रोमोटर शादां ग्रुप आफ़ एजूकेशनल इंस्टी टयूशंस डाक्टर वज़ारत रसूल ख़ान से ख़ाहिश की कि वो मुनि पर मैं अक़ल्लीयतों केलिए मैडीकल कॉलिज क़ायम करें जिस केलिए हुकूमत मनी पर की जानिब से मुकम्मल तआवुनकिया जाएगा। आराज़ीयात से लेकर मुकम्मल इनफ़रास्ट्रक्चर फ़राहम किया जाएगा।

वज़ीर मौसूफ़ आज शादां तालीमी इदारों शादां मैडीकल कॉलिज शादां इंस्टीटियूट आफ़ मैडीकल साईंस और वे आर के वीमनस मैडीकल कॉलिज ऐंड रिसर्च सैंटर के तफ़सीली माअनी तलबा-ए-ओ- तालिबात से तबादला-ए-ख़्याल के बाद डाक्टर वज़ारत रसूल ख़ान से दरख़ास्त की कि वो जिस तरह से जुनूबी हिंद के मुस्लमानों में आला तालीम से मुताल्लिक़ शऊर कोबेदार करने में अहम रोल अदा किए हैं इसी तरह शुमाल मशरिक़ी रियास्तों में भी रहनुमाई करें। जनाब मुहम्मद अबदालना सर के साथ सयासी मुशीर वहीदा लर हमन और पर्सनल अस्सिटैंट इमरान ख़ान भी मौजूद थी।

तीनों ही शादां और वे आर के मैडीकल कॉलिजस की इमारतों, इनफ़रास्ट्रक्चर, तलबा-ए-तालिबात के मयार, हॉस्पिटल्स में दस्तयाब सहूलतों, मरीज़ों से के साथ हुस्न-ए-सुलूक से बेहद मुतास्सिर हुए और कहा कि डाक्टर वज़ारत रसूल ख़ान ने जो ख़िदमात अंजाम दी हैं वो अक़ल्लीयतों की तालीमी और मआशी तरक़्क़ी की नशणৃ सानिया कही जा सकती है।

जिस वक़्त मिनी पर के मेहमान वे आर के वीमनस मैडीकल कॉलिज में दाख़िल हुए उस वक़्त तालिबात नमाज़ अदा कररही थीं इस मंज़र को देख कर वो आबदीदा होगए और डाक्टर वज़ारत रसूल ख़ान को मुबारकबाद दी कि उन्हों नेक़ौम की दुनियावी और उखरवी कामयाबी और तरक़्क़ी का बीड़ा उठाया और निभाया है।

उन्हों ने बताया कि मणि पर की आबादी 28लाख है जिस में मुस्लमानों की तादाद 2लाख 80हज़ार के लग भग ही। यहां आला तालीम के हुसूल का शऊर बेदार करने की ज़रूरत है और ये कारनामा डाक्टर वज़ारत ही अंजाम दे सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT