Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / अखिलेश यादव के क़ाफ़िले पर इंजन कुमार के हामीयों की संगबारी

अखिलेश यादव के क़ाफ़िले पर इंजन कुमार के हामीयों की संगबारी

उत्तरप्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव की कारों के क़ाफ़िले को आज सिकंदराबाद के कांग्रेस रुक्ने लोक सभा इंजन कुमार यादव के हामीयों की तरफ से मुबयना तौर पर हमला और संगबारी का निशाना बनाया गया।

उत्तरप्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव की कारों के क़ाफ़िले को आज सिकंदराबाद के कांग्रेस रुक्ने लोक सभा इंजन कुमार यादव के हामीयों की तरफ से मुबयना तौर पर हमला और संगबारी का निशाना बनाया गया।

नेतजा में चीफ़ मिनिस्टर उत्तरप्रदेश के क़ाफ़िले में शामिल एक कार के आईने चकनाचूर होगए। अवाम के एक ग्रुप ने अखिलेश की कार के पीछे रवाना होने वाले दूसरी कार को रोकने में और अपने लीडर कांग्रेस एम पी इंजन कुमार यादव को अखिलेश की कार में ना बिठाए जाने पर एहतेजाज करते हुए उस गाड़ी के आईनों को चकनाचूर कर दिया।

ताहम इस वाक़िये में कोई भी ज़ख़मी नहीं हुआ। ये वाक़िया जुबली हिलस में वाक़्ये पार्क हयात होटल में उस वक़्त पेश आया जब अखिलेश वहां रियास्ती वज़ीर माल एन रग्घू वीरा रेड्डी से मुलाक़ात के बाद वापिस हो रहे थे।

बादअज़ां पुलिस ने चार अफ़राद के ख़िलाफ़ गाड़ी को ज़बरदस्ती रोकने और अवामी ख़िदमत गुज़ार पर हमले का एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया।

अखिलेश ने दो रोज़ा दौरा हैदराबाद के मौके पर ऑल इंडिया यादव महासभा की क़ौमी आमिला के मीटिंग से ख़िताब किया और मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों के क़ाइदीन से तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया।

अखिलेश ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि उनकी हुकूमत की कारकर्दगी की बुनियाद पर उनकी समाजवादी पार्टी 2014 के लोक सभा चुनाव में बेहतर मुज़ाहरा करेगी।

अखिलेश यादव ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत के दौरान कहा कि समाजवादी पार्टी नज़रियात पर मबनी सयासी जमात है जिस का मज़बूत तंज़ीमी ढांचा है।

एस पी ने बरसर-ए-इक़तिदार आने के बाद अच्छे काम किए हैं। वो ये महसूस करते हैंके उनकी हुकूमत की कारकर्दगी की बुनियाद पर समाजवादी पार्टी 2014 के लोक सभा चुनाव में बेहतर मुज़ाहरा करेगी।

उन्होंने अपने क़ियाम के दौरान चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर सयाहत के चिरंजीवी के अलावा सदर तेलुगूदेशम पार्टी इन चन्द्रबाबू नायडू और दुसरे क़ाइदीन से मुलाक़ात की।

TOPPOPULARRECENT