Sunday , October 22 2017
Home / India / अग़वा शूदा कलेक्टर सुकमा की आज रिहाई

अग़वा शूदा कलेक्टर सुकमा की आज रिहाई

माविस्टों की नुमाइंदगी करने वाले सालसों ने आज कहा कि अग़वा शूदा कलेक्टर सुकमा एलेक़्स पाल मेनन को कल दो हफ़्ता यरग़माल बनाए रखने के बाद रिहा कर दिया जाएगा। बी डी शर्मा और प्रोफेसर जी हर गोपाल ने जो हुकूमत छत्तीसगढ़ से 32 साला आई ए एस ओह

माविस्टों की नुमाइंदगी करने वाले सालसों ने आज कहा कि अग़वा शूदा कलेक्टर सुकमा एलेक़्स पाल मेनन को कल दो हफ़्ता यरग़माल बनाए रखने के बाद रिहा कर दिया जाएगा। बी डी शर्मा और प्रोफेसर जी हर गोपाल ने जो हुकूमत छत्तीसगढ़ से 32 साला आई ए एस ओहदेदार की रिहाई के सिलसिला में बात चीत के दौरान माविस्टों की नुमाइंदगी कर रहे थे, कहा कि वो कल सुबह तड़मेटला रवाना होंगे ताकि मेनन को हासिल कर सकें जिसे 21 अप्रैल को एक देहात का दौरा करने के मौक़ा पर अग़वा कर लिया गया था ।

साबिक़ सरकारी ओहदेदार शर्मा ने कहा कि उन्हें माविस्टों का पैग़ाम मिला है कि मेनन को तड़मेटला में 3 मई को रिहा किया जाएगा। ये बागियों के ग़लबा वाला ज़िला सुकमा का जंगलाती इलाक़ा है। शर्मा ने ये भी कहा कि रियासती हुकूमत को समझ लेना चाहीए कि इस अग़वा के पसेपर्दा चंद मसाएल हैं जिन में से एक मादनियात और बिस्तर इलाक़ा के दीगर वसाएल की मलकीत का मसला भी है जिसके दावेदार हुकूमत और मुक़ामी क़बाइली दोनों हैं।

TOPPOPULARRECENT