Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / अग्नी – V से हिंदूस्तानी दिफ़ाई तय्यारी को तक़वियत : पल्लम राजू

अग्नी – V से हिंदूस्तानी दिफ़ाई तय्यारी को तक़वियत : पल्लम राजू

मुम्लकती वज़ीर दिफ़ा पल्लम राजू ने कहा है कि बैन बरा आज़मी बैलिस्टिक मीज़ाईल अग्नी- V के कामयाब तजुर्बा से हिंदूस्तान की दिफ़ाई तय्यारी-ओ-चौकसी को ज़बरदस्त तक़वियत मिली है । उन्हों ने कहा कि अग्नी - V की कामयाब शमूलीयत से हमारा दि

मुम्लकती वज़ीर दिफ़ा पल्लम राजू ने कहा है कि बैन बरा आज़मी बैलिस्टिक मीज़ाईल अग्नी- V के कामयाब तजुर्बा से हिंदूस्तान की दिफ़ाई तय्यारी-ओ-चौकसी को ज़बरदस्त तक़वियत मिली है । उन्हों ने कहा कि अग्नी – V की कामयाब शमूलीयत से हमारा दिफ़ाई निज़ाम मज़ीद मुस्तहकम हुआ है । मिस्टर राजू ने कहा कि चीन और दीगर पड़ोसी ममालिक को मल्हूज़ नज़र रखते हुए हम दिफ़ा से मुताल्लिक़ उमूर का जायज़ा ले रहे हैं। वाज़िह रहे कि न्यूक्लियर सलाहियत के हामिल अग्नी – V मीज़ाईल जिस का रेंज 5000 कीलोमीटर है 19 अप्रैल को उडीशा के साहिल से कामयाब तजुर्बा किया गया था।

ममलकत वज़ीर दिफ़ा जो हल्का काकी नाड्डा के रुकन लोक सभा भी हैं मशरिक़ी गोदावरी के इलाक़ा कोत्ता पेट में अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत कर रहे थे । उन्हों ने यहां यक ख़ानगी तक़रीर में शिरकत भी की । मिस्टर राजू ने कहा कि हम रूस से न्यूक्लीयर री एक्टर्स दरआमद कर रहे हैं और मुल्क में न्यूक्लीयर तवानाई पैदा करने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं। उन्हों ने यक़ीन दिलाया कि 2004 में वाई एस राज शेखर रेड्डी की क़ियादत में रियासती कांग्रेस हुकूमत की तरफ़ से शुरू करदा फ़लाही इस्कीमात जारी रहेंगी और उन पर अमल आवरी में कोई रुकावट नहीं होगी ।

TOPPOPULARRECENT