Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / अच्छे दिन के इंतेज़ार में तमाम तबक़ात बुरे दिन से परेशान

अच्छे दिन के इंतेज़ार में तमाम तबक़ात बुरे दिन से परेशान

हैदराबाद 15 मार्च:अच्छे दिन का इंतेज़ार करने वाले अब तमाम तबक़ात बुरे दिन से परेशान नज़र आरहे हैं। मुल्क भर में 2014 से पहले अच्छे दिन की तवक़्क़ो करने वाले सब इस लम्हा को कोसते नज़र आरहे हैं जिस लम्हा उन्होंने अच्छे दिन की उम्मीद करते हुए इक़तिदार हवाले किया था। पिछ्ले कई दिनों से हड़ताल कर रहे सुनारों से अभी तक हुकूमत निमट नहीं पाई कि अब मलबूसात के तैयार कुनुन्दगान ने हड़ताल शुरू करने की धमकी दे डाली है।

रेडिमेड गारमेंटस तैयार करने वाली कंपनीयों ने हुकूमत की तरफ से आइद करदा एक्साईज़ डयूटी के ख़िलाफ़ एहतेजाज शुरू कर दिया है । इस सिलसिले में तैयार कुनुन्दगान ने इंदिरा पार्क पर एहतेजाजी मुज़ाहरा करते हुए ये एलान किया कि अगर हुकूमत की तरफ से एक्साइज़ डयूटी वापिस नहीं ली गई तो एहतेजाज में शिद्दत पैदा की जाएगी।

सोने केताजरीन जो कई दिन से अपने तिजारती इदारे बंद रखकर एहतेजाज कर रहे हैं जिसका असर मुल्क के खज़ाने पर भी पड़ रहा है लेकिन हुकूमत की तरफ से ताहाल बातचीत नहीं की गई जिससे अंदाज़ा होता है कि हुकूमत हट धर्मी पर उतर आई है। होल सेलर्स एसोसी एशन ने मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से आइद करदा एक्साइज़ डयूटी को मुख़ालिफ़ मेक इन इंडिया पालिसी क़रार देते हुए कहा कि जब जी एसटी पर अमल आवरी हो रही है तो एक्साइज़ डयूटी के कोई मअनी नहीं है लेकिन हुकूमत इस बात को समझ नहीं रही है।

मुल्क में मलबूसात तैयार कुनुन्दगान की हालत इंतेहा ही अबतर थी और ये तवक़्क़ो की जा रही थी कि अच्छे दिन आएँगे लेकिन अच्छे दिन तो नहीं मगर बुरे दिन शुरू हो चुके हैं। सोने के ताजरीन पर यूपीए हुकूमत में जब एक्साइज़ डयूटी नाफ़िज़ की गई थी तो उस वक़्त बीजेपी ने इस की सख़्त मुख़ालिफ़त करते हुए एहतेजाज किया था लेकिन अब जबकि ख़ुद बी जे पी ज़ेर क़ियादत एन डी ए हुकूमत एहतेजाज को फ़रामोश करते हुए वही इक़दाम किया और साथ ही गारमेंटस (मलबूसात) के तैयार कुनुन्दगान पर साबिक़ा हुकूमत की तरफ् आइद करदा एक्साइज़ डयूटी के ख़िलाफ़ भी बीजेपी ने एहतेजाज करते हुए हुकूमत को एक्साइज़ डयूटी से दसतबरदारी इख़तियार करने पर मजबूर किया था लेकिन अब ख़ुद बीजेपी की तरफ से वही इक़दाम किया गया।

TOPPOPULARRECENT