Tuesday , August 22 2017
Home / Hyderabad News / अज़ीम-तर हैदराबाद के बलदी चुनाव की तैयारीयों का आग़ाज़

अज़ीम-तर हैदराबाद के बलदी चुनाव की तैयारीयों का आग़ाज़

हैदराबाद 30 अक्टूबर:बलदी चुनाव की तैयारीयों का अमलन आग़ाज़ हो चुका है। मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद की तरफ से बलदी हुदूद में मौजूद 150 बलदी हलक़ाजात की अज़सर-ए-नौ हदबंदी के सिलसिले में आलामीया जारी करते हुए एतेराज़ात वसूल करने का एलान कर दिया गया है और अवाम को सात दिन की मोहलत फ़राहम की गई है ताके वो अपनी तजावीज़-ओ‍-एतेराज़ दाख़िल करसके।

28 अक्टूबर 2015को कमिशनर मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद सोमेश कुमार की तरफ से जारी करदा आलामीया नंबर 2003/Elecs/GHMC/2015 में 150 बलदी डीवीझ़नस के हुदूद की तफ़सीलात फ़राहम की गई हैं ताके अवाम‍-ओ‍-सियासी जमातों के ज़िम्मेदारान इस आलामीया का जायज़ा लेने के बाद अपने तजावीज़ और एतेराज़ात दाख़िल कर सकें।

हुकूमत ने इब्तिदा में जी एच्च एम सी हुदूद में मौजूद बलदी डीवीझ़न की तादाद में इज़ाफे का मन्सूबा तैयार किया था लेकिन मुख़्तलिफ़ वजूहात की बिना पर इस मन्सूबे से दसतबरदारी इख़तियार करते हुए मौजूदा बलदी हलक़ाजात की अज़सर-ए-नौ हदबंदी करते हुए चुनाव मुनाक़िद करवाने का ज़हन तैयार कर लिया है।

मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद की वैब साईट पर मौजूद आलामीया में तमाम 150 हलक़ाजात की हदबंदी की तफ़सील फ़राहम कर दी गई है जिस पर अगर किसी को एतेराज़ हूँ तो वो अपने एतेराज़ात या तजावीज़ अंदरून 7 यौम दाख़िल करसकता है।

TOPPOPULARRECENT