Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / अनक़रीब तीनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन का इजलास

अनक़रीब तीनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन का इजलास

सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्य नारायना ने तेलंगाना वुज़रा की जानिब से कल मुनाक़िद शुदणी इजलास में तेलंगाना पर क़रारदाद मंज़ूर करने के मुतालिबा की तरदीद की और बहुत जल्द रियासत के तीनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन का इजलास तलब करते

सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्य नारायना ने तेलंगाना वुज़रा की जानिब से कल मुनाक़िद शुदणी इजलास में तेलंगाना पर क़रारदाद मंज़ूर करने के मुतालिबा की तरदीद की और बहुत जल्द रियासत के तीनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन का इजलास तलब करते हुए तेलंगाना पर राय हासिल करने का ऐलान किया। सदर प्रदेश कांग्रेस ने आज एल्बी स्टेडीयम पहुंच कर कल के इजलास की तैयारीयों का जायज़ा लिया।

इस मौक़ा पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा, रियास्ती वज़ीर लबीर डी नागेंद्र, रियास्ती वज़ीर इंडो मिनट सी राम चुन्दरिया, साबिक़ रियास्ती वज़ीर मुहम्मद अलीशब्बीर के इलावा दीगर भी मौजूद थे। सदर प्रदेश कांग्रेस ने कहा कि 16 दिसंबर को सुबह दस्ता शाम चार बजे एल्बी स्टेडीयम में कांग्रेस का रियास्ती सतह का इजलास मुनाक़िद होगा, जिस में अक़लीयती और बी सी सब प्लान के इलावा दीगर उमूर पर क़रारदादें मंज़ूरकी जाएंगी।

सदर प्रदेश कांग्रेस ने कहा कि दोनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन जलद अज़ जल्द मसला तेलंगाना का हल चाहते हैं। वुज़रा ने उन से मुतालिबा किया है कि कुल जमाअती इजलास में ख़ाह कितने ही नुमाइंदे शरीक हो, लेकिन वो एक ही राय पेश करें। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना और रियासत को मुत्तहिद रखने का मसला इंतिहाई संजीदा है। इस सिलसिले में मीडीया को भी सब्र-ओ-तहम्मुल का मुज़ाहरा और मसला के हल में तआवुन करना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT