Sunday , October 22 2017
Home / India / अनटोनी हुकूमत में दूसरे मुक़ाम पर

अनटोनी हुकूमत में दूसरे मुक़ाम पर

परनब मुकर्जी की मजलिस वुज़रा से रुख़्सती के बाद वज़ीर-ए-दिफ़ा (रक्षा मंत्री) ए के अनटोनी ऐसा मालूम होता है की हुकूमत में दूसरा मुक़ाम हासिल कर लेंगे। इस सिलसिला में इशारे मिल रहे हैं क्योंकि अनटोनी को वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के मुत्तसिल (

परनब मुकर्जी की मजलिस वुज़रा से रुख़्सती के बाद वज़ीर-ए-दिफ़ा (रक्षा मंत्री) ए के अनटोनी ऐसा मालूम होता है की हुकूमत में दूसरा मुक़ाम हासिल कर लेंगे। इस सिलसिला में इशारे मिल रहे हैं क्योंकि अनटोनी को वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के मुत्तसिल (करीबी) काबीनी इजलास ( Cabinet Meeting) में नशिस्त (Seat) मुख़तस की गई है।

वो उन की दाएं जानिब थी जहां क़ब्लअज़ीं परनब मुकर्जी की नशिस्त (सीट) हुआ करती थी। वज़ीर-ए-आज़म के बाएं जानिब मतसला नशिस्त पर काबीना के मोतमिद (“Cabinet secretary) अजीत सेठ हिज़्ब मामूल बैठे हुए थे। क़ब्लअज़ीं परनब मुकर्जी जो 26 जून को वज़ीर फायनेन्स के ओहदा से मुस्ताफ़ी हो चुके हैं, गैरमालना तौर पर हुकूमत में दूसरे मुक़ाम पर थे। जब भी वज़ीर-ए-आज़म को बैरूनी दौरा या अंदरून-ए-मुल्क सरकारी दौरा पर जाना होता था, वो हमेशा दिल्ली में मुक़ीम रहा करते थे।

गुज़शता हफ़्ता इस बारे में क़ियास आराई जारी थी कि एन सी पी के क़ाइद ( लीडर) मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत (Union Agriculture Minister) शरद पवार को हुकूमत में दूसरा मुक़ाम दिया जाएगा क्योंकि इन का नाम काबीनी फ़हरिस्त (Cabinet List) में वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के बाद दर्ज था।

ये फ़हरिस्त ( list/सूची) वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर की वेब साईट पर मौजूद है। वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर के ज़राए ने इस बात की एहमीयत कम करने की कोशिश करते हुए कहा कि ये सिर्फ़ इत्तिफ़ाक़ है कि शरद पवार का नाम परनब मुकर्जी के नाम हज़फ़ ( अलग) करने के बाद दूसरे मुक़ाम ( स्थान) पर आ गया है।

TOPPOPULARRECENT