Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / अन्ना हज़ारे की तहरीक के पसेपर्दा सिंह परिवार का हाथ इसके अफ़ज़ल उद्दीन

अन्ना हज़ारे की तहरीक के पसेपर्दा सिंह परिवार का हाथ इसके अफ़ज़ल उद्दीन

हैदराबाद 31 अक्टूबर (प्रैस नोट) सीनीयर कांग्रेस क़ाइद-ओ-साबिक़ नायब सदर नशीन उर्दू एकेडेमी आंधरा प्रदेश जनाब इसके अफ़ज़ल उद्दीन ने कुरप्शन-ओ-बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ समाजी जहद कार अन्ना हज़ारे और उन के हमनवा अन्ना सिर की जद्द-ओ-जहद और त

हैदराबाद 31 अक्टूबर (प्रैस नोट) सीनीयर कांग्रेस क़ाइद-ओ-साबिक़ नायब सदर नशीन उर्दू एकेडेमी आंधरा प्रदेश जनाब इसके अफ़ज़ल उद्दीन ने कुरप्शन-ओ-बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ समाजी जहद कार अन्ना हज़ारे और उन के हमनवा अन्ना सिर की जद्द-ओ-जहद और तहरीक को बेवक़त की रागिनी क़रार देते हुए कहाकि इस तहरीक का मक़सद सिर्फ और सिर्फ कांग्रेस को बदनाम और रुसवा करना है और इस से हट कर इस तहरीक का कोई और मक़सद नज़र नहीं आता।

उन्हों ने कहाकि अन्ना हज़ारे की तहरीक के पसेपर्दा सिंह परिवार का हाथ है जो किसी ना किसी हीला से बी जे पी को इक़तिदार से हमकनार करने की जद्द-ओ-जहद में मसरूफ़ है। इस अज़ीम मुल़्क की सैकूलर और इंसाफ़ पसंद अवाम ने बी जे पी को हक़ारत के साथ मुस्तर्द करदिया है और वो इस पर बुरी तरह बौखलाई हुई है।

जनाब इसके अफ़ज़ल उद्दीन ने कहाकि अन्ना हज़ारे की टीम में किसी मुस्लमान को भी शामिल नहीं किया गया हालाँकि मुस्लमान भी मज़हबी तौर पर कुरप्शन के ख़िलाफ़ हैं क्योंकि इन का मज़हब किसी भी किस्म की बदउनवानी की इजाज़त नहीं देता लेकिन इस जज़बा से इस्तिफ़ादा की कोई कोशिश नहीं की गई क्योंकि इस तरह उन के सयासी आक़ा उन से नाराज़ होजाती।

जनाब इसके अफ़ज़ल उद्दीन ने कहाकि अन्ना हज़ारे को अपनी टीम की इस्लाह पर पहले तवज्जा दीनी चाहीए और कांग्रेस को निशाना बनाने से पहले अपने गिरेबान में झांक कर देख लेना चाआई। अपनी इस तहरीक के ज़रीया वो सिर्फ और सिर्फ फ़िकऱ्ापरस्त ताक़तों को मुस्तहकम कररहे हैं। आने वाले दिनों में अन्ना हज़ारे तो नहीं रहेंगे लेकिन उन की तहरीक के जो बदतर नताइज ज़ाहिराओं गे इस का ख़मयाज़ा नई नसल को भुगतना होगा।

TOPPOPULARRECENT