Thursday , October 19 2017
Home / India / अन्ना हज़ारे सरगर्म सियासत में हिस्सा ले रहे हैं या नहीं

अन्ना हज़ारे सरगर्म सियासत में हिस्सा ले रहे हैं या नहीं

मुंबई 10 नवंबर (पी टी आई) अन्ना हज़ारे को निशाना बनाते हुए महाराष्ट्रा के चीफ़ मिनिस्टर पृथ्वी राज चौहान ने आज कहा कि ये वाज़िह होना ज़रूरी है कि आया अना हज़ारे और उन की टीम के अरकान सरगर्म सियासत में हिस्सा लेना चाहते हैं। उन्हों ने इन से

मुंबई 10 नवंबर (पी टी आई) अन्ना हज़ारे को निशाना बनाते हुए महाराष्ट्रा के चीफ़ मिनिस्टर पृथ्वी राज चौहान ने आज कहा कि ये वाज़िह होना ज़रूरी है कि आया अना हज़ारे और उन की टीम के अरकान सरगर्म सियासत में हिस्सा लेना चाहते हैं। उन्हों ने इन से मुतालिबा किया है कि वो इस ख़सूस में अपना मौक़िफ़ वाज़िह करॆ।

चौहान ने कहा कि अगर आप सियासत में हिस्सा लेना चाहते हैं तो इस में ज़रूर शामिल हूँ, क्योंकि सियासत आप को एक और ताक़त अता करेगी।

इस लिए अब ये वाज़िह होजाना ज़रूरी है कि अना हज़ारे के साथी सियासत में क़दम रखने के साथी हैं। अगर वो लोग रास्त सियासत का हिस्सा बन जाएं और इंतिख़ाबात में हिस्सा लें तो इस में कोई ग़लत बात नहीं ही। इस से वाज़िह होजाएगा कि उन्हें किसी पार्टी की हिमायत हासिल नहीं है और ना ही वो किसी की मुख़ालिफ़त कररहे हैं। इस के बजाय ये लोग बरसर-ए-आम ये कहते फिर रहे हैं कि हम उन की मुख़ालिफ़त करेंगे और फ़ुलां की ताईद की जाएगी।अगर आप मुंतशिर ज़हन के साथ किसी पार्टी की हिमायत करते हैं तो उन का मौक़िफ़ ग़ैर वाज़िह होजाएगा।

TOPPOPULARRECENT