Tuesday , October 24 2017
Home / India / अपनी टीम में तबदीली लाना चाहता हूँ : अन्ना हज़ारॆ

अपनी टीम में तबदीली लाना चाहता हूँ : अन्ना हज़ारॆ

नई दिल्ली 06 नवंबर (पी टी आई) अन्ना हज़ारे की टीम पर पाबंदीयां आइद कर दिए जाने से मुताल्लिक़ ग़ैर मतबा ब्लॉग पर पैदा शूदा एक नए तनाज़ा के दरमयान अन्ना हज़ारॆ ने आज ये एतराफ़ किया कि उन्होंने कई मर्तबा अपनी टीम के अरकान के ख़्यालात को बदलने की

नई दिल्ली 06 नवंबर (पी टी आई) अन्ना हज़ारे की टीम पर पाबंदीयां आइद कर दिए जाने से मुताल्लिक़ ग़ैर मतबा ब्लॉग पर पैदा शूदा एक नए तनाज़ा के दरमयान अन्ना हज़ारॆ ने आज ये एतराफ़ किया कि उन्होंने कई मर्तबा अपनी टीम के अरकान के ख़्यालात को बदलने की कोशिश की है लेकिन इस का कोई असर नहीं हुआ।

इन से मैंने बारहा कहा है कि वो क़तई फ़ैसला के ऐलान से क़बल अपनी राय ज़ाहिर ना करें। अन्ना हज़ारे ने कहाकि मैंने अपनी टीम के अरकान के ख़्यालात को बदलने की कोशिश की थी। मेरा एहसास है कि किरण बेदी और प्रशांत भूषण के ख़िलाफ़ अवाम ने जो इल्ज़ामात आइद किए हैं ये दरुस्त थी। इस लिए में ये सोचता हूँ कि मुझे अपनी टीम में चंद तबदीलीयां लानी चाहियॆ।

अन्ना हज़ारे ने अपने ब्लॉग के ताल्लुक़ से कहाकि वो बहुत जल्द इस ब्लॉग को बंद करदेंगी। क्यों कि उन्हें शुबा है कि ये ब्लॉग उन के और टीम के ख़िलाफ़ एक साज़िश है। इसी दौरान कांग्रेस लीडर दिग्विजय् सिंह ने आज रिश्वत के ख़िलाफ़ मुहिम चलाने वाले अन्ना हज़ारे पर नुक्ता चीनी की कि वो अपने ब्यानात बदलते रहते हैं। पार्टी के ख़िलाफ़ सयासी मुहिम के ताल्लुक़ से उन्हों ने अब तक मुख़्तलिफ़ मौक़ा पर मुख़्तलिफ़ ब्यानात दिए हैं।

पार्लीमैंट के सरमाई सैशन में अगर बिल मंज़ूर नहीं किया गया तो अना हज़ारे ने कांग्रेस को धमकी दी है। अक्टूबर के अवाइल में अना हज़ारे ने कहा था कि कांग्रेस को शिकस्त दी जाई, अक्टूबर के अवाख़िर में उन्हों ने बद उनवान उम्मीदवार को नाकाम बनाने का नारा लगाया, अब नवंबर के अवाइल में फिर कांग्रेस को शिकस्त दो कहा और अवाख़िर नवंबर में इन का नारा क्या होगा? दिग् विजय् सिंह ने कहाकि अन्ना हज़ारे अपना एतबार खोते जा रहे हैं क्यों कि लोक पाल के मसला पर उन के मुतज़ाद ब्यानात ने अवाम को भी उलझन से दो-चार कर दिया है। लोक पाल मसला पर वो उत्तरप्रदेश में कांग्रेस के ख़िलाफ़ मुहिम चलाईंगे लेकिन इस का सिफ़र असर पड़ेगा।

TOPPOPULARRECENT