Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / अपोज़ीशन के बाईकॉट की मुज़म्मत : सी एल पी

अपोज़ीशन के बाईकॉट की मुज़म्मत : सी एल पी

हैदराबाद 14 फरवरी फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस लेजसलेचर पार्टी ने तेलगू देशम की जानिब से गवर्नर के ख़ुतबा का बाईकॉट करने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए इस को क़ौमी तराना जम्हूरियत , असम्बली और गवर्नर की तौहीन क़रार दिया और कहा क

हैदराबाद 14 फरवरी फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस लेजसलेचर पार्टी ने तेलगू देशम की जानिब से गवर्नर के ख़ुतबा का बाईकॉट करने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए इस को क़ौमी तराना जम्हूरियत , असम्बली और गवर्नर की तौहीन क़रार दिया और कहा कि ख़ुद चंद्रा बाबू नायडू ने इसी हरकत करते हुए अपने आप को क़ाइद अपोज़ीशन के ओहदे के लिए ना अहल होने का सबूत दिया है ।

आज सी एल पी ऑफ़िस असम्बली में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए रियासती वज़ीर फ़ै नानिस मिस्टर ए राम नारायण रेड्डी ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू असम्बली तारीख के उसे पहले क़ाइद अपोज़ीशन हैं जिन्हों ने गवर्नर के ख़ुतबा का बाईकॉट करते हुए जमहूरी निज़ाम की तौहीन की है ना सिर्फ चंद्रा बाबू नायडू ने बाईकॉट किया है बल्कि तेलगू देशम के अरकान असम्बली को गवर्नर के ख़ुतबा के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरे करने के लिए मुश्तइल किया है । असम्बली बजट सेशन देढ़ माह पर मुश्तमिल है । अवामी मसाइल को ऐवान में उठाने की गुंजाइश होने के बावजूद नायडू ने ग़लत तारीख बनाई है ।

गवर्नर का ख़ुतबा गरीब अवाम की बहबूद और रियासत की तरक़्क़ी का ज़ामिनहै । गवर्नर ने आदाद-ओ-शुमार के साथ हक़ायक़ को पेश किया है जो तेलगू देशम पार्टी के लिए नागवार गुज़रा है और बेसबरी का मुज़ाहरा करते हुए बाईकॉट किया है । जम्हूरियत में अपोज़ीशन वाच डाक होते हैं । अपोज़ीशन का तामीरी रोल अदा करने में नाकाम होने वाले नायडू ने अपने रवैय्या से क़ाइद अपोज़ीशन के ओहदे के लिए ना अहल होने का सबूत दिया है । एसा लगता है चंद्रा बाबू नायडू का जम्हूरियत पर से एकान् उठ गया है । असम्बली सेशन जारी है । ऐवान में अवामी मसाइल को हुकूमत के सामने पेश करसकते हैं ।

मगर वो हुकूमत का सामना करने के लिए तय्यार नहीं है । पार्टी ऑफ़िसों में मीडिया के सामने हुकूमत पर तन्क़ीद बराए तन्क़ीद करते हुए वक़्त बर्बाद कररहे हैं और अहम मसाइल से राह फ़रार इख़तियार करने की कोशिश कररहे हैं । जगन की ताईद करने वाले कांग्रेस के अरकान असम्बली के ख़िलाफ़ कार्रवाई के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि कार्रवाई का इख़तियार स्पीकर को है कांग्रेस पार्टी ज़िमनी इंतिख़ाबात में हार के ख़ौफ़ से जगन के हामी अरकान असम्बली के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने से गुरेज़ करने के सवाल का जवाब देते हुए रियासती वज़ीर फ़ै नानिस ने कहा कि इंतिख़ाबात कांग्रेस के लिए कोई नई बात नहीं है ।

आज़ादी के बाद से कांग्रेस पार्टी इंतिख़ाबात का सामना कररही है । इलेक्शन में जीत हार लगी रहती है कांग्रेस पार्टी अवाम के हर फैसले को क़बूल करेगी ।।

TOPPOPULARRECENT