Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / अपोज़ीशन जमातें वक़फ़ा वक़फ़ा से ज़िमनी इंतिख़ाबात की ख़ाहां

अपोज़ीशन जमातें वक़फ़ा वक़फ़ा से ज़िमनी इंतिख़ाबात की ख़ाहां

चीफ़ मिनिस्टर आंधरा प्रदेश एन किरण कुमार रेड्डी ने अवामी राबिता के प्रोग्राम का इंतिज़ाम करते हुए रियासत के 18 असेंबली हलक़ों में होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात के लिए अपनी मुहिम का आज अमलन आग़ाज़ कर दिया और अपोज़ीशन जमातों को सख़

चीफ़ मिनिस्टर आंधरा प्रदेश एन किरण कुमार रेड्डी ने अवामी राबिता के प्रोग्राम का इंतिज़ाम करते हुए रियासत के 18 असेंबली हलक़ों में होने वाले ज़िमनी इंतिख़ाबात के लिए अपनी मुहिम का आज अमलन आग़ाज़ कर दिया और अपोज़ीशन जमातों को सख़्त तरीन तन्क़ीद का निशाना बनाया । मिस्टर रेड्डी ने विशाखा पटनम के निकला पली गावं में प्रजा पथम प्रोग्राम का इफ़्तिताह करते हुए मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने रियासत में वक़फ़ा वक़फ़ा से ज़िमनी इंतिख़ाबात के इनइक़ाद पर अफ़सोस का इज़हार किया ।

उन्हों ने कहा कि हर तीन माह में ज़िमनी इंतिख़ाबात मुनाक़िद हो रहे हैं और इल्ज़ाम आइद किया कि बशमोल तेलगुदेशम पार्टी टी आर ऐस और वाई ऐस आर कांग्रेस अक्सर अपोज़ीशन जमातें अपने सियासी फ़ाइदों के लिए वक़फ़ा वक़फ़ा से ज़िमनी इंतिख़ाबात करवाना चाहती हैं । चीफ़ मिनिस्टर ने अपने इस एहसास का इज़हार किया कि शायद उन्हों ने ग़ैर मुबारक वक़्त अपने ओहदा का जायज़ा लिया होगा और शायद इस वजह से उन्हें हमेशा ही हर महाज़ पर मुख़्तलिफ़ चैलेंजों का सामना करना पड़ रहा है ।

अलहदा रियासत तेलंगाना का मुतालिबा एक चैलेंज है तो दूसरा चैलेंज कांग्रेस की कक्षति को भंवर में फसाना की साज़िश है । मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कड़पा के रुकन पार्लीमैंट को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि आँजहानी वाई ऐस राज शेखर रेड्डी ने रियासत में ईंट से ईंट जोड़ कर कांग्रेस को एक मज़बूत दीवार बना दिया था

लेकिन इन (वाई ऐस आर) के बेटे जगन मोहन रेड्डी कांग्रेस को तबाह करने की कोशिश कर रहे हैं । चीफ़ मिनिस्टर ने निकापली के लिए कई फ़वाइद का ऐलान किया क्यों कि ये गावं हलक़ा पाईका राउ पेट के तहत है। ज़िमनी इंतिख़ाबात मुनाक़िद शुदणी हैं ।

TOPPOPULARRECENT