Thursday , October 19 2017
Home / India / अपोज़िशन अक़िलियतों में ख़ौफ़ पैदा कर रही है गडकरी

अपोज़िशन अक़िलियतों में ख़ौफ़ पैदा कर रही है गडकरी

पानाजी

पानाजी

मर्कज़ी वज़ीर नितिन गडकरी ने अपोज़ीशन जमातों पर अक़िलियतों के ज़हनों में बी जे पी और इस के क़ाइदीन के ताल्लुक़ से ख़ौफ़ पैदा करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि वो हुकूमत के काम काज को निशाना बनाने में नाकाम होने के बाद एसा रवैय्या इख़तियार किए हुए हैं।

गडकरी ने कल शाम गोवा में बी जे पी दफ़्तर में वज़ीरे दिफ़ा मनोहर पर्रीकर और चीफ मिनिस्टर गोवा लक्ष्मी कांत की मौजूदगी में ख़िताब करते हुए कहा कि अपोज़ीशन जमाअतें हमारे काम को निशाना नहीं बना सकतीं। इसी लिए वो अक़िलियतों के ज़हनों में हुकूमत बी जे पी और इस के क़ाइदीन के ताल्लुक़ से ख़ौफ़ पैदा कर रही हैं।

उन्होंने कहा कि जब अपोज़ीशन जमाअतें अवाम को बी जे पी के ख़िलाफ़ मुतमइन करने में नाकाम होगईं तो उन के ज़हनों में उलझन पैदा की जा रही है। ये वाज़िह करते हुए फ़िर्कावाराना नाराज़गी पैदा करने की कोशिश की जा रही है कि चर्च‌स और मसाजिद पर बी जे पी इक़्तेदार में हमले किए जा रहे हैं।

हमलों के वाक़ियात का बी जे पी से कोई ताल्लुक़ नहीं है । उन्होंने कहा कि मग़रिबी बंगाल में जिन दो नौजवानों को ख़ातून की इस्मत रेज़ि के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार किया गया वो बंगला देशी मुसलमान थे । दिल्ली में चर्च पर हमला कुछ नशे में धुत अफ़राद ने किया था ।

TOPPOPULARRECENT