Monday , August 21 2017
Home / Mumbai / अपोज़िशन पर मन की बात तक़रीर पर सियासत करने का इल्ज़ाम

अपोज़िशन पर मन की बात तक़रीर पर सियासत करने का इल्ज़ाम

मध्य प्रदेश: मध्य प्रदेश के वज़ीर गोपाल भार्गव ने आज कहा कि मेसन जिनका नाम वज़ीर-ए-आज़म ने अपनी मन की बात तक़रीर में लिया है अपने पंचायत इलाक़े में 100 बैतुल‌-ख़ला तामीर करवा चुके हैं और इतना ही नहीं उनका देहात और मुबय्यना तौर पर अपोज़िशन इस मसले को सियासी मक़ासिद के लिए इस्तेमाल कर रहा है।

भार्गव ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने उनकी हालिया मन की बात रेडियो तक़रीर में तरक़ियात का तज़किरा किया था जिसका मक़सद अवाम को अपने अपने घरों में बैतुल-ख़ला तामीर करने की तहरीक देना था। रियासती वज़ीर ने ये भी कहा कि रियासती हुकूमत ने वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर को ये आदाद-ओ-शुमार फ़राहम नहीं किए हैं।

भोजपुरा देहात मध्य प्रदेश के ज़िला सीहोर में है जहां 53 मकान है और वज़ीर-ए-आज़म की तक़रीर के बाद जिस में इन्होंने मेसन दिलीप सिंह मालवीय के 100 बैतुल-ख़ला अपने देहात में तामीर करने का तज़किरा किया था, कांग्रेस ने इसको एक मसला बनादिया । तादाद कोई मसला नहीं है।

अपोज़िशन सिर्फ़ सियासत के लिए तनाज़े पैदा कर रही है। बड़ा मसला ये है कि दिलीप ने बैत उल-ख़ला तामीर करवाएं हैं और इसी बात को वज़ीर-ए-आज़म ने उजागर किया था ताकि दूसरों को तरग़ीब दी जा सके। विज़ारत देही तरक़ियात और पंचायत राज ने अपने जवाबी बयान में इसका तज़किरा किया।

TOPPOPULARRECENT