Tuesday , October 17 2017
Home / India / अपोज़ीशन का हुकूमत पर वफ़ाक़ी ढांचा तबाह करने का इल्ज़ाम

अपोज़ीशन का हुकूमत पर वफ़ाक़ी ढांचा तबाह करने का इल्ज़ाम

अपोज़ीशन ने आज लोक सभा में हुकूमत पर बदउनवानी के तईं नरमी बरत कर और मुल्क के वफ़ाक़ी ढाँचे को नुक़्सान पहुंचाने के इल्ज़ामात आइद करते हुए मुल़्क की तरक़्क़ी के इस के दावों को बेबुनियाद क़रार दिया। अराकीन ने सदर जमहूरीया के ख़ुत्बा से

अपोज़ीशन ने आज लोक सभा में हुकूमत पर बदउनवानी के तईं नरमी बरत कर और मुल्क के वफ़ाक़ी ढाँचे को नुक़्सान पहुंचाने के इल्ज़ामात आइद करते हुए मुल़्क की तरक़्क़ी के इस के दावों को बेबुनियाद क़रार दिया। अराकीन ने सदर जमहूरीया के ख़ुत्बा से मुताल्लिक़ शुक्रिया की तहरीक पर बहस में हिस्सा लेते हुए रियास्तों से मश्वरा किए बगै़र क़ौमी इन्सेदाद-ए-दहशत गर्दी मर्कज़ (एन सी टी सी) क़ायम करने के सरकार के फ़ैसले की सख़्त नुक्ता चीनी की।

अपोज़ीशन ने हुकूमत पर मज़ीद इल्ज़ाम आइद किया कि वो बदउनवानी से निमटना ही नहीं चाहती वर्ना क्या वजह है कि वो ग़ैर मुल्कों में काला धन रखने वालों के नामों का इन्किशाफ़ नहीं कर रही है। कांग्रेस के एम आई शहनवाज़ ने मंगल को शुरू होने वाली इस बहस को आगे बढ़ाते हुए दावा किया कि हुकूमत की पालिसीयों और प्रोग्रामों को अवाम की मुकम्मल हिमायत हासिल है।

उन्होंने बी जे पी की तज़हीक करते हुए कहा कि अयोध्या के मुआमले पर सियासत करने वाली बी जे पी गुज़श्ता असेंबली इंतेख़ाबात में अयोध्या में भी नाकाम रही है।

TOPPOPULARRECENT