Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / अपोज़ीशन जमातों से तआवुन करने की ख़ाहिश

अपोज़ीशन जमातों से तआवुन करने की ख़ाहिश

लोक सभा के जारीया सेशन में रिकार्ड तादाद में बिल्ज़ की मंज़ूरी अमल में आई। जिस में लोक सभा में 17 बिल्ज़ और राज्य सभा में 11 बिल्ज़ की मंज़ूरी शामिल है। आज यहां अपने क़ियाम हैदराबाद के मौक़ा पर जी किशन रेड्डी सदर तेलंगाना बी जे पी, डॉक्टर के लक्ष्मण फ़्लोर लीडर तेलंगाना असेंबली के हमराह अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मर्कज़ी वज़ीर शहरी तरक्कीयात मिस्टर एम वेंकैया नायडू ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और बताया कि सिर्फ़ एक ही पार्लीमानी सेशन में शायद इतनी कसीर तादाद में मुख़्तलिफ़ बिल्स मंज़ूर किए गए।

उन्हों ने अपोज़ीशन जमातों बिलख़सूस कांग्रेस को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि अपोज़ीशन जमातें बाशमोल कांग्रेस लोक सभा और राज्य सभा की कार्रवाई में हंगामा आराई के ज़रीए रुकावटें पैदा कर रही हैं जिस की वजह से मज़ीद बिल्ज़ मंज़ूर करने में दुश्वारियां पेश आ रही हैं।

मर्कज़ी वज़ीर ने अपोज़ीशन जमातों से लोक सभा और राज्य सभा के इजलासों के आख़िरी दो दिन के दौरान कम अज़ कम कार्रवाई को पुर अमन जारी रहने के लिए तआवुन करने की अपील की और कहा कि किसी भी मसअले पर जवाब देने और मुबाहिस के लिए हुकूमत तैयार है।

उन्हों ने ग़रीब अफ़राद के लिए तामीर इमकना स्कीम के तहत 101 करोड़ रूपयों के मसारिफ़ से इमकना जात तामीर करने की मंज़ूरी दी गई है।

TOPPOPULARRECENT