Tuesday , October 17 2017
Home / AP/Telangana / अप्पोज़ीशन जमातें एहतेजाज के लिए अवामी ताईद से महरूम

अप्पोज़ीशन जमातें एहतेजाज के लिए अवामी ताईद से महरूम

हैदराबाद 28 जून : रियासत तेलंगाना में आरटीसी बस किरायों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ मुख़्तलिफ़ अप्पोज़ीशन जमातों के एहतेजाज को टीएस आरटीसी इंतेज़ामीया ने बिलकुल्लिया तौर पर मुस्तर्द कर दिया और कहा कि अप्पोज़ीशन जमातें एहतेजाज के लिए अवामी ताईद से महरूम हैं बल्कि साबिक़ा इज़ाफ़ों के मुक़ाबले में तेलंगाना हुकूमत की तरफ से सिर्फ मामूली तौर पर बस किरायों में इज़ाफे से तेलंगाना अवाम ने इत्तेफ़ाक़ किया बल्के बस किरायों में इज़ाफे पर मुसबित रद्द-ए-अमल अवाम से हासिल हो रहा है आरटीसी इंतेज़ामीया अवाम को बेहतर सहूलतें फ़राहम कर के अपनी कारकर्दगी में मज़ीद बेहतरी पैदा कर के आरटीसी के ख़सारे में कमी करने के इक़दामात करेगा। बस भवन में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए सदर नशीन टीएस आरटीसी एस सत्यनाराय‌ना और मैनेजिंग डायरेक्टर टीएस आरटीसी जी वी रमना राव ने इस बात का इज़हार किया और बताया कि रियासती अवाम को पेश-ए-नज़र रखते हुए हुकूमत और आरटीसी इंतेज़ामीया ने बस किरायों में मामूली इज़ाफ़ा कर के ज़ाइद माली बोझ आइद करने से गुरेज़ किया।

उन्होंने बस किरायों में इज़ाफे की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाते हुए कहा कि ऐक्सप्रेस बस के किराये में फ़ी किलो मीटर 8 पैसे डीलक्स बस के किराये में फ़ी किलो मीटर 9 पैसे, सुपर लकसररी बस किराये में फ़ी किलो मीटर 11 पैसे , राजधानी बस किराये में फ़ी किलो मीटर 14 पैसे। गुरु डॉ बस किराये में फ़ी किलो मीटर 16 पैसे , गुरु डॉ पुलिस बस किराये में फ़ी किलो मीटर 17 पैसे और वैनीला बस किराये में फ़ी किलो मीटर 23 पैसों का इज़ाफ़ा किया गया और सिटी आर्डिनरी, मेट्रो एक्सप्रेस और मेट्रो डीलक्स बस के मौजूदा किराये में दस फ़ीसद का इज़ाफ़ा किया गया।

उस के इलावा देही इलाक़ों को चलाई जाने वाली पले वीलगो बस सरवेस किराया में 30 केलो मीटर तक एक रुपया और 30 केलो मीटरता 50 केलो मीटर तक कि फ़ासिला के लिए दो रुपय का इज़ाफ़ा किया गया ।

सदर नशीन टीएस आरटीसी सत्यनाराय‌ना ने वाईएसआर कांग्रेस पार्टी को हदफ़ मलामत बनाया और कहा कि पिछ्ले साल माह अक्टूबर में ही आंध्र प्रदेश रियासत में आरटीसी बस किरायों में इज़ाफ़ा किया गया था तब बहैसीयत अहम अप्पोज़ीशन जमात वाईएसआर कांग्रेस पार्टी ने बस किरायों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ किसी किस्म का कम अज़ कम एहतेजाज भी नहीं किया। लेकिन तेलंगाना आरटीसी ने बस किरायों में इज़ाफ़ा किया तो एहतेजाज मुनज़्ज़म कर रही है जो कि काबिले मज़म्मत है।

TOPPOPULARRECENT