Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / अप्पोज़ीशन जमातों के तेलंगाना बंद का मिला-जुला असर

अप्पोज़ीशन जमातों के तेलंगाना बंद का मिला-जुला असर

हैदराबाद 11 अक्टूबर: रियासत में किसानों के मसाइल पर अप्पोज़ीशन जमातों और मुख़्तलिफ़ अवामी तन्ज़ीमों की अपील पर तेलंगाना बंद मुनज़्ज़म किया गया जिसका मिला-जुला असर रहा। अप्पोज़ीशन जमातों ने बंद को मुकम्मिल कामयाब और पुरअमन क़रार दिया जबकि बाज़ वुज़रा ने बंद को नाकाम क़रार दिया।

इसी दौरान बाज़ अवामी तन्ज़ीमों के नुमाइंदों ने बताया कि टी आर एस हुकूमत ने बंद को नाकाम बनाने की हर मुम्किना कोशिश की और पुलिस ओहदेदारों के ज़रीये बाज़ार , दूकानों को बंद करने से रुकादिया गया और अप्पोज़ीशन क़ाइदीन को हर जगह गिरफ़्तार कर लिया गया।

उस के बावजूद धरने , मुज़ाहिरे और रास्ता रोको एहतेजाज जारी रहे। तेलंगाना बंद क़ाइदीन ने बताया कि चैंबर आफ़ कॉमर्स की बंद को ताईद हासिल की जिसकी वजह से तेलंगाना भर में तमाम दूकानें-ओ-मुख़्तलिफ़ इदारे बंद रहे। अप्पोज़ीशन क़ाइदीन-ओ-अवामी तन्ज़ीमों के नुमाइंदों ने बिलख़सूस तमाम आर टी सी बस डपोज़ के रूबरू सुबह की अव्वलीन साअतों में एहतेजाजी मुज़ाहरा करके बसों को बाहर निकलने नहीं दिया। हैदराबाद के अलावा अज़ला आदिलाबाद , क्रीमनगर , निज़ामबाद , वर्ंगल , खम्मम , नलगेंडा , महबूबनगर , मेदक और रंगारेड्डी में भी बंद पुरअमन और जुज़वी रहने की इत्तेलाआत मौसूल हुईं।

TOPPOPULARRECENT