Thursday , October 19 2017
Home / Crime / अफ़ग़ानिसतान मैं सिवीलियन हैलीकाप्टर तबाह

अफ़ग़ानिसतान मैं सिवीलियन हैलीकाप्टर तबाह

काबुल 14 फरवरी (ए एफ़ पी)अफ़्ग़ानिस्तान में सिवीलियन माल बर्दार हैलीकाप्टर गिर कर तबाह होने से 4 ताजिक शहरी हलाक होगए। अफ़्ग़ान फ़ौज ने 2 नौजवान ख़ुदकुश हमला आवरों को गिरफ़्तार करलिया जो किसी तंसीब को निशाना बनाने की मंसूबा बंदी क

काबुल 14 फरवरी (ए एफ़ पी)अफ़्ग़ानिस्तान में सिवीलियन माल बर्दार हैलीकाप्टर गिर कर तबाह होने से 4 ताजिक शहरी हलाक होगए। अफ़्ग़ान फ़ौज ने 2 नौजवान ख़ुदकुश हमला आवरों को गिरफ़्तार करलिया जो किसी तंसीब को निशाना बनाने की मंसूबा बंदी कररहे थे।अफ़्ग़ान फ़ौज के सरबराह जनरल शेर मुहम्मद करीमी ने कहा है कि अफ़्ग़ानिस्तान और हिंदूस्तान के तअल्लुक़ात की हैसियत तारीख़ी है।

तफ़सीलात के मुताबिक़ नाटो को रसदफ़राहम करने वाला सिवीलियन हैलीकाप्टर जुनूबी अफ़्ग़ानिस्तान में गिर कर तबाह हुआ जिस के नतीजे में 4 अफ़राद हलाक हुए जिन का ताल्लुक़ ताजिकस्तान से है। अफ़्ग़ान तालिबान ने दावा किया कि नाटो का ये दिफ़ाई हैलीकाप्टर मुजाहिदीन ने मार गिराया है। तालिबान के तर्जुमान यूसुफ़ अहमदी ने कहा कि सी ऐच 47 हैलीकाप्टर ज़िला सय्याद में गिराया गया है जबकि ईसाफ़ के तर्जुमान ने दावा किया कि हैलीकाप्टर फ़न्नी ख़राबी के बाइस गिरा है।

अमरीका का दौरा करने वाले अफ़्ग़ान सरबराह फ़ौज ने कहा कि हिंदूस्तान और अफ़्ग़ानिस्तान के तअल्लुक़ात इंतिहाई अहम और तारीख़ी हैं उन्हों ने कहा कि इन तअल्लुक़ात का मक़सद किसी दूसरे मुल्क को निशाना बनाना नहीं।

TOPPOPULARRECENT