Friday , October 20 2017
Home / Islami Duniya / अफ़्ग़ान सूबे हलमंद में दो बर्तानवी फ़ौजी हलाक

अफ़्ग़ान सूबे हलमंद में दो बर्तानवी फ़ौजी हलाक

अफ़्ग़ानिस्तान के शोरिश ज़दा सूबा हलमंद में दो बर्तानवी फ़ौजी हलाक हुए हैं। ये बात लंदन में वज़ारत-ए-दिफ़ा(गृह मंत्रालय) ने गुज़श्ता रोज़ बताई है। वज़ारत ने कहा कि ये दोनों फ़ौजी हलमंद के नादाली इलाक़ा में दुश्मन की कार्रवाई में

अफ़्ग़ानिस्तान के शोरिश ज़दा सूबा हलमंद में दो बर्तानवी फ़ौजी हलाक हुए हैं। ये बात लंदन में वज़ारत-ए-दिफ़ा(गृह मंत्रालय) ने गुज़श्ता रोज़ बताई है। वज़ारत ने कहा कि ये दोनों फ़ौजी हलमंद के नादाली इलाक़ा में दुश्मन की कार्रवाई में मारे गए हैं।

पहला फ़ौजी उस वक़्त मारा गया जब वो गशत पर था जबकि दूसरा एक तामीराती काम करने के दौरान गोली लगने से मारा गया। इन की हलाकतों से अक्तूबर 2001 में अमरीका की क़ियादत में अफ़्ग़ानिस्तान पर हमले के बाद से अब तक हलाक होने वाले बर्तानवी फ़ौजीयों की तादाद चार सौ चौबीस होगई है।

अफ़्ग़ानिस्तान में बर्तानिया के तक़रीबन साढे़ नौ हज़ार फ़ौजी हैं, इस तरह वो अमरीका के बाद नाटो की क़ियादत में बैन-उल-अक़वामी सलामती मैं मुआविन(मददगार) फ़ौज (ईसाफ़) में दूसरा बड़ा अतीया दहिंदा है।

बर्तानवी फ़ौजी हलमंद में ताय्युनात हैं जहां वो तालिबान से बरसर-ए-पैकार हैं ।और मुक़ामी फ़ौज की तर्बीयत कर रहे हैं, बर्तानवी 2014 के अवाख़िर तक अमरीका से अपने तमाम लड़ाका फ़ौजी वापिस बुलाने का इरादा रखता है।

TOPPOPULARRECENT