Friday , October 20 2017
Home / Islami Duniya / अमरीका और इसराईल को ईरान से ख़तरे का एहसास : हीगल

अमरीका और इसराईल को ईरान से ख़तरे का एहसास : हीगल

यरूशलम, 22 अप्रैल: इसराईल की हिफ़ाज़त ख़ुद इख़तियारी के हक़ को तस्लीम करते हुए अमरीकी डीफ़ैंस सेक्रेटरी चेक हीगल ने आज कहा कि दोनों मुल्क‌ को (अमरीका और इसराईल) को ईरान से यकसाँ तौर पर ख़तरा है, लेकिन ईरान के ख़िलाफ़ एहतियाती तौर पर फ़ौजी कार

यरूशलम, 22 अप्रैल: इसराईल की हिफ़ाज़त ख़ुद इख़तियारी के हक़ को तस्लीम करते हुए अमरीकी डीफ़ैंस सेक्रेटरी चेक हीगल ने आज कहा कि दोनों मुल्क‌ को (अमरीका और इसराईल) को ईरान से यकसाँ तौर पर ख़तरा है, लेकिन ईरान के ख़िलाफ़ एहतियाती तौर पर फ़ौजी कार्रवाई करने ताल्लुक़ से मुनासिब वक़्त के बारे में इख़तिलाफ़ात पाए जाते हैं। इसराईल अपनी हिफ़ाज़त के लिए कोई ना कोई फ़ैसला करेगा।

हीगल ने पनटगान सरबराह की हैसियत से इसराईल का अपना पहला दौरा शुरू करने से पहले अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि इसराईल को अपनी हिफ़ाज़त करने का हक़ हासिल है। हीगल पर इसराईल की बेजा ताईद करने के ताल्लुक़ से कई तन्क़ीदें की जा चुकी हैं। उन पर इल्ज़ाम है कि वो यहूदियों को तर्जीह दे रहे हैं। हीगल आज एक हफ़्ते का दौरा करने के लिए मशरिक़ वुसता पर आज तिल अबीब पहुंचे। उन्होंने कहा कि इसराईल और अमरीका के दरमियान न्यूक्लीयर प्रोग्राम जारी रखने से ईरान को रोकने के लिए कोई अहम तजवीज़ नहीं है। उन्होंने ईरान के न्यूक्लीयर प्रोग्राम को यहूदी मुम्लिकत‌ के लिए संगीन ख़तरा क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT