Thursday , October 19 2017
Home / World / अमरीका की ईरान से ड्रोन तय्यारा वापिस करने की दरख़ास्त

अमरीका की ईरान से ड्रोन तय्यारा वापिस करने की दरख़ास्त

वाशिंगटन 14 दिसमबर (पी टी आई) अमरीका ने आज ये तस्लीम किया कि इस का जदीद तरीन जासूस तय्यारा ईरानियों के हाथ लग गया है। ईरान से दरख़ास्त की कि वो इस का ड्रोन तय्यारा वापिस करकदे एक आला सतही अमरीकी ओहदेदार ने शक ज़ाहिरकिया कि अगर ईरान क

वाशिंगटन 14 दिसमबर (पी टी आई) अमरीका ने आज ये तस्लीम किया कि इस का जदीद तरीन जासूस तय्यारा ईरानियों के हाथ लग गया है। ईरान से दरख़ास्त की कि वो इस का ड्रोन तय्यारा वापिस करकदे एक आला सतही अमरीकी ओहदेदार ने शक ज़ाहिरकिया कि अगर ईरान का दावा सही है कि अमरीकी ड्रोन तय्यारा इस के हाथ लग गया है तो मुम्किन हैकि वो इस का बारीकबीनी से जायज़ा लेने के बाद अपना ख़ुद ड्रोन तय्यारातैय्यार करना शुरू करदें।

वज़ीर-ए-आज़म इराक़ नूरी अलमालिकी के साथ एक मुशतर्का प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए सदर अमरीका बारक ओबामा ने कहा है के अमरीका ईरान से ड्रोन तय्यारा वापिस करने की दरख़ास्त करचुका है और यइरानयों के जवाब का मुंतज़िर है। ये पहली मर्तबा है जबकि ओबामा नज़म-ओ-नसक़ ने तस्लीम किया हैका इस का जदीदतरीन राडार से बचने की सलाहीयत रखने वाला बेला पाइलीट जासूस तय्यारा ड्रोन ईरानियों के हाथ लग गया है। ताहम वज़ीर-ए-दिफ़ाअ ईरान अहमद वाहिदी ने ओबामा के मुतालिबा को मुस्तर्द करते हुए कहा कि ड्रोन तय्यारा अब ईरान की मिल्कियत है क्योंकि इस ने इस जासूस तय्यारा को बर्क़ी हमला के ज़रीया मार गिराया है। ईरान ने कहा कि वो ड्रोन तय्यारा की साख़त समझने के क़रीब पहुंच गए हैं।

सदर ईरान महमूद अहमदी नज़ाद के ब्यान के हवाला से सी एन एन ने इत्तिला दी कि जो लोग इस जासूस तय्यारा को कंट्रोल करते हैं, जानते हैं कि ईरान इस जासूस तय्यारा का तजज़िया भी करसकते हैं। बारक ओबामा ने प्रैस कान्फ़्रैंस में तय्यारा की मुहिम पर कोई रोशनी नहीं डाली और ना ये ज़ाहिर किया कि क्या ये तय्यारा अफ़्ग़ानिस्तान में अपने अड्डा पर वापिस पहुंचने से क़ासिर रहा था। उन्हों ने कहा कि ईरान में ड्रोन तय्यारा के बारे में वो फ़ौजी सुराग़ रसानी के बारे में कोई इन्किशाफ़ नहीं करेंगे क्योंकि ये खु़फ़ीया इत्तिलाआत के ज़मुरा में शामिल है। वज़ीर-ए-ख़ारजा ईरान हीलारी क्लिन्टन ने अंदेशा ज़ाहिर किया है के ईरान अमरीका को इस का ड्रोनतय्यारा वापिस नहीं करेगा। वो वज़ीर-ए-ख़ारजा बर्तानिया के साथ मुशतर्का प्रैस कान्फ़्रैंस सेख़िताब कररही थे।

TOPPOPULARRECENT