Saturday , October 21 2017
Home / World / अमरीका के ग़ैर मुल्की एयरपोर्ट्स पर हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात में शिद्दत

अमरीका के ग़ैर मुल्की एयरपोर्ट्स पर हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात में शिद्दत

अमरीका के जिन ग़ैर मुल्की एयरपोर्ट्स पर बैरून मुमालिक से रास्त परवाज़ें पहुंचती हैं, उन के हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात में शिद्दत पैदा करने के मक़सद से अमरीका ने इलेक्ट्रॉनिक आलात जैसे सेल फोन्स और लैप टॉप्स को तैयारों में साथ रखने पर इमतिन

अमरीका के जिन ग़ैर मुल्की एयरपोर्ट्स पर बैरून मुमालिक से रास्त परवाज़ें पहुंचती हैं, उन के हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात में शिद्दत पैदा करने के मक़सद से अमरीका ने इलेक्ट्रॉनिक आलात जैसे सेल फोन्स और लैप टॉप्स को तैयारों में साथ रखने पर इमतिना आइद कर दिया और ऐसे आलात के मालिकों को तैयारों में सवार होने से क़ब्ल मज़ीद स्क्रीनिंग के मरहले से गुज़रना होगा।

अमरीका के ट्रांसपोर्टेशन सियान्ती इंतेज़ामीया (टी एस ए) ने कल कहा कि सियान्ती स्री औनर्स ग़ैर मुल्की एयरपोर्ट्स पर अमरीका जाने वाले मुसाफ़िरों से ख़ाहिश करेंगे कि वो अपने इलेक्ट्रॉनिक आलात जमा करवादें और साबित करें कि इलेक्ट्रॉनिक आलात धमाको आलात की हैसियत से काबिले इस्तेमाल नहीं हैं।

टी एस ए ने अपने एक ब्यान में कहा कि अवामी सफ़र के बारे में सब जानते हैं कि तमाम इलेक्ट्रॉनिक आलात की सियान्ती ओहदेदार स्क्रीनिंग करते हैं। एयर लाइंस और ख़ान्गी सियान्ती कंपनीयों से भी तआवुन किया जाएगा।

जेब जॉनसन ने कहा कि इन इंतेज़ामात पर हद से ज़्यादा क़्यास आराईयों और रद्दे अमल की कोई ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT