Tuesday , August 22 2017
Home / Hyderabad News / अमरीका में आला तालीम के बेहतरीन मवाक़े

अमरीका में आला तालीम के बेहतरीन मवाक़े

हैदराबाद 09 अकटूबर बैरून-ए-मुमालिक में आला तालीम के लिए रियासती हुकूमत तेलंगाना के अक़लियती तलबा के लिए 10 लाख रुपये की ग्रांट दे रही है और हुकूमत-ए-हिन्द के अक़लियती उमोर की वज़ारत के तहत बैरूनी ममालिक में तालीम के लिए 20 लाख रुपये तक बैंक तालीमी क़र्ज़ फ़राहम करता है।

अब यू एस ए (अमरीका) में आला तालीम हासिल करने सबसे क़दीम और निहायत कम फ़ीस पर दाख़िले यूनीवर्सिटी आफ़  कम्बरलैंड्स में दिया जाता है। इस यूनीवर्सिटी के सदर-ओ-सी ई ओ एरिक एस हारटर, डॉ डेविड सोमर जैकसन हैदराबाद में आए हैं, उनका एक ख़ुसूसी लेक्चर और गाइडेंस प्रोग्राम दफ़्तर सियासत के महबूब हुसैन जिगर हाल में मुनाक़िद किया गया।

इस को मुख़ातिब करते हुए डेविड विलियम प्रोग्राम डायरेक्टर यूनीवर्सिटी ने कहा कि ये ना सिर्फ अमरीका की सबसे क़दीम यूनीवर्सिटी है बल्कि इस यूनीवर्सिटी के प्रोग्राम में फ़ीस सबसे कम है। तमाम-तर सहूलयात यू जी सतह से पी जी और डाक्टरेट सतह तक हैं।

तलबा-ए-ओ- तालिबात बिलख़सूस इंटरनेशनल स्टूडेंट के लिए कई फैइदे हैं। इंडियन स्टूडेंट की एक बड़ी तादाद इस यूनीवर्सिटी में ज़ेर-ए-तालीम है। उन्होंने यूनीवर्सिटी में दरकार तमाम-तर सहूलतों से भरपूर इस्तेफ़ादा पर-ज़ोर दिया।

डॉ स्विमर डायरेक्टर एडीशन यूनीवर्सिटी आफ़ दी कम्बरलैंड्स ने दाख़िले के तरीका-ए-कार के साथ यू जी सतह, पी जी सतह के कोर्सेस, एमबी ए, इंजीनीयरिंग और डाक्टरेट तक की मालूमात फ़राहम की।

 

TOPPOPULARRECENT