Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / अमरीकी कौंसिल के ज़ेर-ए-एहतिमाम चैरिटी बुक फ़ेयर का इनइक़ाद

अमरीकी कौंसिल के ज़ेर-ए-एहतिमाम चैरिटी बुक फ़ेयर का इनइक़ाद

हैदराबाद । 15 । नवंबर : ( प्रैस नोट ) : अमरीकी कौंसिल जनरल हैदराबाद ने 13 नवंबर को सप़्ता पुर्नी बंजारा हिलज़ पर अमरीकी मुसन्निफ़ीन की बच्चों के लिए तहरीर करदा किताबों के एक हफ़्ता तवील किताब मेला का इफ़्तिताह किया । नेक मक़सद के पेशे नज़र इ

हैदराबाद । 15 । नवंबर : ( प्रैस नोट ) : अमरीकी कौंसिल जनरल हैदराबाद ने 13 नवंबर को सप़्ता पुर्नी बंजारा हिलज़ पर अमरीकी मुसन्निफ़ीन की बच्चों के लिए तहरीर करदा किताबों के एक हफ़्ता तवील किताब मेला का इफ़्तिताह किया । नेक मक़सद के पेशे नज़र इसी किताब मेला में तमाम किताबें निस्फ़ क़ीमत पर फ़रोख़त की जा रही हैं । किताब मेला की आमदनी भू बनेश्वर की इन जी ओ और बच्चों की लाइब्रेरी बक्कल फाउंडेशन को दी जाएगी ।

किताब मेला में आडलीए , लैंड मार्क वालडन , अक्षरा , बुक स्टोर , अरविंद कुमार पबलीशरस और असकोलसटक शामिल हैं । किताब मेला अमरीकी लिटरेचर को फ़रोग़ देता और कमसिन तलबा-ए-को तहरीक देता है । इसी सिलसिला में अमरीकी सिफ़ारत कारों के साथ मुताला , तख़लीक़ी तहरीर के वर्कशॉप , ओ मेड का जादूगर कठपुतली का तमाशा , अमरीकी नीली घास मूसीक़ी और सारा पर मेनियास के साथ बातचीत जैसे मवाक़े भी फ़राहम किए जा रहे हैं ।।

TOPPOPULARRECENT