Tuesday , October 24 2017
Home / India / अमीत शाह बी जे पी के नए सदर

अमीत शाह बी जे पी के नए सदर

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के क़रीबी बाएतिमाद साथी अमीत शाह अब बी जे पी के नए सदर हैं। उनके तक़र्रुर का ऐलान कल‌ दिल्ली में उनके पेशरू राज नाथ सिंह ने किया। फ़ौरी तौर पर गुजरात के शहर अहमदाबाद में तक़रीबात का इनइक़ाद शुरू होगया, क्योंकि

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के क़रीबी बाएतिमाद साथी अमीत शाह अब बी जे पी के नए सदर हैं। उनके तक़र्रुर का ऐलान कल‌ दिल्ली में उनके पेशरू राज नाथ सिंह ने किया। फ़ौरी तौर पर गुजरात के शहर अहमदाबाद में तक़रीबात का इनइक़ाद शुरू होगया, क्योंकि मुल्क का वज़ीर-ए-आज़म भी इसी रियासत से ताल्लुक़ रखता है और अब बी जे पी का सदर भी इसी रियासत से मुंतख़ब किया गया है।

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के साथ राज नाथ सिंह ने कहा कि वो कल‌ सुबह मुस्ताफ़ी होचुके हैं, क्योंकि वो बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत नई हुकूमत में मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला हैं। उन्होंने कहा कि अमीत शाह मुत्तफ़िक़ा तौर पर बी जे पी पार्लीमानी पार्टी बोर्ड अरकान की जानिब से सदर पार्टी मुंतख़ब किए गए हैं।

ये 12 आला सतही फ़ैसला साज़ अरकान का ग्रुप है। अमीत शाह , नरेंद्र मोदी के साथ शह नशीन पर थे और उन्होंने फ़ौरी अपने ओहदा का जायज़ा हासिल करलिया। 50 साला अमीत शाह जारिया साल मई में यू पी में बी जे पी की ज़बरदस्त कामयाबी के ज़िम्मेदार रह चुके हैं। ये हिंदुस्तान की वसी तरीन रियासत है जहां 80 पार्लीमानी नशिस्तें हैं जिन में से आम इंतिख़ाबात में 71 पर बी जे पी ने क़बज़ा करलिया है।

पार्टी को जारिया साल महाराष्ट्र, हरियाणा और झारखंड जैसी रियासतों के असेंबली इंतिख़ाबात में इसी जादू की ज़रूरत है। इन रियासतों में कामयाबी राज्य सभा में बी जे पी की तादाद बेहतर बनादेगी जहां पार्टी अक़लियत में है। इसी दौरान वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने अपने करीबी साथी अमीत शाह के सदर बी जे पी बनने पर मुबारकबाद पेश की और इज़हार एतिमाद किया कि उन की क़ियादत में पार्टी मज़ीद मज़बूत होगी।

TOPPOPULARRECENT