Friday , September 22 2017
Home / Featured News / अमेरिका में बर्फ़ानी तूफ़ान से हलाकतों की तादाद 18 हो गई

अमेरिका में बर्फ़ानी तूफ़ान से हलाकतों की तादाद 18 हो गई

वाशिंगटन 25 जनवरी: बर्फ़ का तूफ़ान अमेरिका के पूरे मशरिक़ी साहिल के मामूलात-ए-ज़िंदगी को मफ़लूज करचुका है।कम अज़ कम 18 अफ़राद हलाक हो गए हैं और तक़रीबन 10 रियासतों में हंगामी हालात नाफ़िज़ कर दिए गए।

इत्तेला के मुताबिक हज़ारों अफ़राद बर्क़ी सरबराही से महरूम हो गए हैं। पूरे इलाके में 15 ता 25 इंच बर्फ़ जमी हुई है। 10 रियासतों में एमरजेंसी नाफ़िज़ कर दी गई है। कई शहरों न्यूयार्क में कारों के इन रियासतों को सफ़र पर पाबन्दी आइद कर दिया गया है और मेट्रो ट्रेन ख़िदमात मंसूख़ कर दी गई हैं।

न्यूयार्क शहर के मेयर बिल डी ब्लासिव ने ग़ैर हंगामी हालात की गाड़ीयों के ड्राईवरस को इंतिबाह दिया है कि सफ़र पर पाबन्दी की ख़िलाफ़वरज़ी की सूरत में उन्हें गिरफ़्तार किया जा सकता है।

वाशिंगटन डी सी में पूरे हफ़्ते के लिए मेट्रो ट्रेन ख़िदमात मंसूख़ कर दी गई हैं। न्यूजर्सी के साहिली इलाक़ों में सैलाब आगया है। न्यूजर्सी के गवर्नर ने हंगामी हालात का ऐलान कर दिया है।

हज़ारों परवेज़ें मंसूख़ कर दी गई हैं। अवाम को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतकली का मश्वरा दिया गया है और मशरिक़ी साहिल पर दाख़िला ममनू क़रार दे दिया गया है। सड़कों पर जमी हुई बर्फ़ हटाने और मामूल के हालात बहाल करने के लिए कई दिन दरकार है। महकमा-ए-मौसीमीयत इस इलाके के लिए ये ग़ैरमामूली सूरत-ए-हाल है। पिछ्ले 24 घंटों के दौरान वसीअ इलाक़ों में एक फिट या इस से ज़्यादा बर्फ़बारी हो चुकी है।

TOPPOPULARRECENT