Wednesday , October 18 2017
Home / World / अमेरीका का सीरियन संयुक्त अप्पोज़ीशन की हिमायत का ऐलान

अमेरीका का सीरियन संयुक्त अप्पोज़ीशन की हिमायत का ऐलान

अमेरीका ने दोहा, क़तर में मुज़ाकरात (बात-चीत) के बाद सदर बशार उल असद की हुकूमत के मुख़ालिफ़ मुख़्तलिफ़ ग्रुपों के मिल कर काम करने के फ़ैसले के पेशे नज़र मुत्तहदा (संयुक्त ) अप्पोज़ीशन के लिए अपनी हिमायत का ऐलान कर दिया जब कि शाम के एक

अमेरीका ने दोहा, क़तर में मुज़ाकरात (बात-चीत) के बाद सदर बशार उल असद की हुकूमत के मुख़ालिफ़ मुख़्तलिफ़ ग्रुपों के मिल कर काम करने के फ़ैसले के पेशे नज़र मुत्तहदा (संयुक्त ) अप्पोज़ीशन के लिए अपनी हिमायत का ऐलान कर दिया जब कि शाम के एक सुन्नी आलिम मआज़ अलख़तीब को शामी (सीरियन) हिज़ब-ए-इख़्तलाफ़ के नए सरबराह के तौर पर मुंतख़ब कर लिया गया है।

मआज़ अलख़तीब सुन्नी फ़िर्क़ा से ताल्लुक़ रखने वाले दमिशक़ की अमय मस्जिद के साबिक़ा इमाम हैं जो जुलाई में शामी (सीरियन) हुक्काम की तहवील से रहा हो कर मुल्क से फ़रार हुए थे। उन के बारे में कहा जाता है कि वो एक मुतवाज़िन सोच के हामिल हैं।

इत्तिहाद को आलमी सतह पर पज़ीराई मिलने के बाद एक आरिज़ी (काम चलाव) हुकूमत तशकील दी जाएगी और हुकूमत के ख़ातमे के बाद एक उबूरी हुकूमत बनेगी। टोनर ने कहा कि अमेरीका अप्पोज़ीशन ग्रुपों को उन की कामयाबी पर मुबारकबाद देता है ।

TOPPOPULARRECENT