Tuesday , October 24 2017
Home / World / अमेरीका में मुसलमानों की आबादी में ग़ैरमामूली इज़ाफ़ा

अमेरीका में मुसलमानों की आबादी में ग़ैरमामूली इज़ाफ़ा

अमेरीका में मज़ाहिब की मर्दुमशुमारी के मुताबिक़ गुज़शता एक अशरे के दौरान अमेरीकी मुसलमानों की तादाद में तेज़ी से इज़ाफ़ा हुआ है और मुल्क के मग़रिबी और जुनूबी इलाक़ों में पहली मर्तबा यहूदी की तादाद कम हो गई है जबकि बेशतर गिरजाघरों में ईस

अमेरीका में मज़ाहिब की मर्दुमशुमारी के मुताबिक़ गुज़शता एक अशरे के दौरान अमेरीकी मुसलमानों की तादाद में तेज़ी से इज़ाफ़ा हुआ है और मुल्क के मग़रिबी और जुनूबी इलाक़ों में पहली मर्तबा यहूदी की तादाद कम हो गई है जबकि बेशतर गिरजाघरों में ईसाई पैरोकारों की तादाद भी कम हुई है।

अमेरीका के मज़हबी इदारों की शुमारयाती तंज़ीम की जानिब से जारी कर्दा आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ दो हज़ार दस में मुसलमानों की तादाद बढ़ कर छब्बीस लाख हो गई है जबकि 2000 में ये तादाद 10,00,000 थी। इदारे से वाबस्ता एक मुहक़्क़िक़ डील जोन्ज़ के मुताबिक़ मुसलमानों की तादाद में इतनी ज़्यादा शरह से इज़ाफ़ा तारकीन-ए-वतन की आमद और लोगों के दायरा इस्लाम में दाख़िल होने की वजह से हुआ है।

डील जोन्ज़ ने शिकागो में मुनाक़िदा एक कान्फ्रेंस में मज़ाहिब के पैरोकारों की तादाद के बारे में ये रिपोर्ट पेश की है। उन्होंने कहा कि ईसाई हर रियासत में सब से बड़ा मज़हबी गिरोह हैं लेकिन हमें बाअज़ दिलचस्प चीज़ों का भी इन्केशाफ़ हुआ है और वो ये कि मोरमन्ज़ की तादाद में मुल़्क की छब्बीस रियास्तों में नुमायां इज़ाफ़ा हुआ है।

इस शुमारयाती जायज़े में अमेरीका में आबाद 236 मज़ाहिब ( मज़ह्बें) के पैरोकारों से कहा गया था कि वो अपने मानने वालों की तादाद ख़ुद शुमार करें। इस रिपोर्ट के मुताबिक़ मोरमन्ज़ की तादाद में दो हज़ार से दो हज़ार दस तक पैंतालीस फ़ीसद की शरह से इज़ाफ़ा हुआ है जिस के बाद उन की तादाद 61 लाख नफ़ूस हो गई है।

किसी मज़हब के पैरोकारों की तादाद में एक ख़ानदान के तमाम अरकान को शामिल किया गया है। इन आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ 55 फ़ीसद के लग भग अमेरीकी मज़हबी रसूमात, इबादात और तक़रीबात में शिरकत करते हैं। राय आम्मा के बेशतर जायज़ों के मुताबिक़ 85 फ़ीसद अमेरीकी किसी ना किसी मज़हबी अक़ीदे पर एतिक़ाद ( यकीन) रखते हैं। ये अलग बात है कि इन में से एक बड़ी तादाद मज़हबी इबादात और दुआंए तक़रीबात में शिरकत नहीं करती है।

इस सर्वे के मुताबिक़ 15 करोड़ 80 लाख अमेरीकी किसी मज़हब पर एतिक़ाद (यकीन) नहीं रखते और अमेरीका में कैथोलिक ईसाई सब से ज़्यादा तादाद में आबाद हैं लेकिन गुज़शता एक अशरे के दौरान उन की तादाद में पाँच फ़ीसद कमी वाक़्य हुई है। इन की कल तादाद 5 करोड़ 89 लाख थी। अमेरीका में आबाद दूसरे अक़ीदों के पैरोकारों में जुनूबी बैपटिस्ट कनवेनशन के मानने वालों की तादाद गुज़शता एक अशरे के दौरान 1,99,00,000 रही है।

मुत्तहदा मैथोडिस्ट चर्च के पैरोकारों की तादाद में गुज़शता एक अशरे में चार फ़ीसद कमी वाक़्य हुई है।

TOPPOPULARRECENT