Tuesday , October 17 2017
Home / World / अमेरीकी अवाम शाम में फ़ौजी मुदाख़िलत के मुख़ालिफ़

अमेरीकी अवाम शाम में फ़ौजी मुदाख़िलत के मुख़ालिफ़

वाशिंगटन, 3 मई: (एजेंसी) अमरीकी अवाम की अक्सरीयत शाम में किसी भी तरह की अमेरीकी फ़ौजी मुदाख़िलत के ख़िलाफ़ हैं। बर्तानवी ख़बररसां इदारा और आन लाइन सर्वे में बताया गया है कि बशर अल असद हुकूमत की जानिब से कीमीयाई हथियारों के किसी मुम्किना

वाशिंगटन, 3 मई: (एजेंसी) अमरीकी अवाम की अक्सरीयत शाम में किसी भी तरह की अमेरीकी फ़ौजी मुदाख़िलत के ख़िलाफ़ हैं। बर्तानवी ख़बररसां इदारा और आन लाइन सर्वे में बताया गया है कि बशर अल असद हुकूमत की जानिब से कीमीयाई हथियारों के किसी मुम्किना इस्तेमाल पर शाम में अमरीकी फ़ौजी मुदाख़िलत की हिमायत क़दर-ए-ज़्यादा 27 फ़ीसद है।

ऑनलाइन सर्वे में सिर्फ़ 10 फ़ीसद अमेरीकी शहरीयों ने शाम में जारी ख़ानाजंगी के ख़ातमे के लिए अमरीकी फ़ौजी मुदाख़िलत की हिमायत की जब कि 61 फ़ीसद अमेरीकी शहरीयों ने इस सूरत-ए-हाल में मुदाख़िलत ना करने की बात कही। सर्वे में शामी हुकूमत की जानिब से कीमीयाई हथियारों के इस्तेमाल की बाबत पूछी जाने वाली राय के मुताबिक़ अमेरीकी शहरीयों की 27 फ़ीसद तादाद ने वहां फ़ौजी मुदाख़िलत के हक़ में अपनी राय दी जबकि 44 फ़ीसद अमेरीकीयों ने ऐसी सूरत में भी वहां मुदाख़िलत ना करने पर ज़ोर दिया। इस सर्वे में ये भी बताया गया है कि बहुत से अमेरीकी शहरी शाम में जारी ख़ानाजंगी से आगाह ही नहीं हैं।

राय आम्मा ( सार्वजनिक राय) के इस जायज़े के मुताबिक़ 36 फ़ीसद अमेरीकी शहरीयों को यह मालूम नहीं था कि शाम में ख़ानाजंगी जारी है। इस पोल के मुताबिक़ 8 फ़ीसद शहरीयों ने कहा कि उन्होंने शाम में जारी ख़ानाजंगी के हवाले से अच्छा ख़ासा सुन या पढ़ रखा है जबकि 19 फ़ीसद शहरीयों ने बताया कि उन्होंने इस सिलसिले में काफ़ी कुछ सुन रखा है। इस ऑनलाइन पोल में 18 बरस या इससे ज़ाइद के 519 अमेरीकी शहरीयों से 26 अप्रैल से यक्म मई तक राय पूछी गई।

TOPPOPULARRECENT