Tuesday , October 24 2017
Home / Islami Duniya / अरब वुज़रा की अन्नान के शाम मंसूबा पर अमल की अपील

अरब वुज़रा की अन्नान के शाम मंसूबा पर अमल की अपील

अरब वुज़राए ख़ारिजा ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के हिमायत याफ्ता अमन मंसूबा बराए शाम पर अमल आवरी की अपील की जबकि सदर शाम बशर अल असद ने तजवीज़ से इत्तेफ़ाक़ कर लिया जिसके तहत तशद्दुद बंद करने पर ज़ोर दिया गया है। ताहम बशर अल असद की इक़्तेदार से

अरब वुज़राए ख़ारिजा ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के हिमायत याफ्ता अमन मंसूबा बराए शाम पर अमल आवरी की अपील की जबकि सदर शाम बशर अल असद ने तजवीज़ से इत्तेफ़ाक़ कर लिया जिसके तहत तशद्दुद बंद करने पर ज़ोर दिया गया है। ताहम बशर अल असद की इक़्तेदार से बेदखली की ख़ाहिश नहीं की गई।

बग़दाद में अरब लीग की चोटी कान्फ्रेंस के लिए आने वाले अरब वुज़रा तवक़्क़ो है कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा । अरब लीग के ख़ुसूसी क़ासिद कोफ़ी अन्नान के 6 नकाती मंसूबों की तौसीक़ कर देंगे, जिस के तहत जंग बिंदी और सयासी मुज़ाकरात पर ज़ोर दिया गया है। इराक़ के बमूजब ये शाम के लिए आख़िरी मौक़ा है।

अन्नान ने तजवीज़ पेश की है कि भारी हथियार और फ़ौजीयों को सियोल आबादी से दस्तबरदार करवा दिया जाए, क़ैदीयों को रिहा किया जाए और सहाफ़ीयों को नक़ल-ओ-हरकत की आज़ादी और अवाम तक रसाई की आज़ादी दी जाए। अरब ममालिक ने क़ब्लअज़ीं बशर अल असद की इक़्तेदार से बेदखली का मुतालिबा किया था, लेकिन रूस और चीन की जानिब से अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की क़रारदाद को वीटो करने के बाद अपने मुतालिबा से दसतबरदारी इख्तेयार कर ली।

ज़ेबारी ने कहा कि अरब लीग शाम में ग़ैरमुल्की मुदाख़िलत बर्दाश्त नहीं करेगी। शाम ने रद्द-ए-अमल में कहा कि शाम के बारे में चोटी कान्फ्रेंस के किसी भी इक़दाम को मुस्तर्द कर दिया जाएगा। लेबनान के टी वी चैनल अल मनार ने इस की इत्तिला दी। सऊदी अरब और क़तर शाम को अलग थलग कर देने की मुहिम की क़ियादत कर रहे हैं, लेकिन दीगर अरब ममालिक जैसे अल्जीरिया, मिस्र और इराक़ एहतियात बरतने पुर इसरार कर रहे हैं।

उन्हें ख़ौफ़ है कि बशर अल असद की बेदखली पर फ़िर्कावाराना फ़सादाद फूट पड़ेंगे। हुकूमत इराक़ के तर्जुमान अली उद्दिबाग़ ने कहा कि शाम में तशद्दुद का ख़ातमा अव्वलीन तर्जीह है।

TOPPOPULARRECENT