Sunday , September 24 2017
Home / Delhi News / अरूणाचल प्रदेश में सदर राज की सिफ़ारिश, कांग्रेस सुप्रीमकोर्ट से रुजू

अरूणाचल प्रदेश में सदर राज की सिफ़ारिश, कांग्रेस सुप्रीमकोर्ट से रुजू

नई दिल्ली: कांग्रेस पार्टी आज मर्कज़ी काबीना की अरूणाचल प्रदेश में सदर राज के नफ़ाज़ की सिफ़ारिश को चैलेंज करते हुए सुप्रीमकोर्ट से रुजू हो गई। अरुणाचल प्रदेश में सियासी बोहरान पैदा हो गया था। कांग्रेस क़ाइद-ओ‍-सीनियर ऐडवोकेट वीवेक तनखा ने कहा कि दरख़ास्त रियासती कांग्रेस के चीफ़ विहिप बामण फेलिक्स की तरफ‌ से दाख़िल की जा चुकी है और आजलाना समात की दरख़ास्त की गई है।

एक और वकील ने कहा कि हमें डिप्टी रजिस्ट्रार की तरफ‌ से इत्तेला का इंतेज़ार है जो दरख़ास्त चीफ़ जस्टिस आफ़ इंडिया के इजलास पर पेश करेंगे। दरख़ास्त में मर्कज़ी काबीना की तरफ‌ से रियासत में सदर राज के नफ़ाज़ की सिफ़ारिश के फ़ैसले को चैलेंज किया गया है। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राज नाथ सिंह आज दोपहर सदर जम्हुरिया प्रण‌ब मुख़र्जी से मुलाक़ात करेंगे और उन्हें मर्कज़ी काबीना की अरूणाचल प्रदेश में सदर राज के नफ़ाज़ की सिफ़ारिश की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवायेंगे।

सरकारी ज़राए के बमूजब मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला काबीना के इस फ़ैसले के जवाज़ पर भी तबादला-ए-ख़्याल करेंगे। मर्कज़ी काबीना ने अपना फ़ैसला कल सदर जम्हुरिया को मंज़ूरी के लिए रवाना कर दिया है। इस इक़दाम पर अपोज़िशन पार्टी कांग्रेस की तरफ‌ से तन्क़ीद की जा रही है।

सदर कांग्रेस सोनिया गांधी टोकी और दीगर क़ाइदीन का एक इजलास इस मसले पर मुनाक़िद करेंगी। कांग्रेस की मर्कज़ी क़ियादत में हुकूमत की रियासत में सदर राज नाफ़िज़ करने की सिफ़ारिश की मज़म्मत की है। पार्टी अरकान असेम्बली ने अरूणाचल प्रदेश में टोकी के ख़िलाफ़ बग़ावत करते हुए बीजेपी से हाथ मिला लिया है।

सोनिया गांधी के सियासी मोतमिद अहमद पटेल ने मर्कज़ पर इल्ज़ाम आइद किया है कि वो वफ़ाक़ीयत को तबाह कर रहा है और मुनज़्ज़म अंदाज़ में ग़ैर एनडीए रियासती हुकूमतों को हिरासाँ कर रहा है जब सुप्रीमकोर्ट में अरुणाचल प्रदेश का मामला ज़ेर-ए-ग़ौर है तो सदर राज के नफ़ाज़ के पीछे कौनसा मक़सद हो सकता है।

हम देख रहे हैं कि ग़ैर एनडीए रियासती हुकूमतों को हिरासाँ किया जा रहा है। उन्होंने तआवुन पर मबनी वफ़ाक़ीयत का वादा किया था लेकिन धमकीयां देने की वफ़ाक़ीयत पर अमल कर रहे हैं। अरूणाचल प्रदेश का मामले जम्हुरियत का अली उल-ऐलान क़िल्लत है। अहमद पटेल ने अपने ट्वीटर पर उसे दस्तूरी इख़्तियारात का नाजायज़ इस्तेमाल क़रार देते हुए कहा कि अरुणाचल प्रदेश में सदर राज जम्हुरियत की तमाम इक़दार को कुचल रहा है और मोदी जी की तज़ाद बयानी का अफ़्शां कर रहा है जिन्होंने कहा था कि तमाम रियास्तें टीम इंडिया का मुसावी हिस्सा हैं।

TOPPOPULARRECENT