Thursday , September 21 2017
Home / India / अरूण जेटली पर तन्क़ीदों के बाद एन सी पी की पेशकश

अरूण जेटली पर तन्क़ीदों के बाद एन सी पी की पेशकश

मुंबई: मर्कज़ी वज़ीर फाईनेंनस अरूण जेटली के दौरा बारह मति पर शिवसेना की तन्क़ीदों के पस-ए-मंज़र में नेशनलिस्ट कांग्रेस पार्टी ने आज पार्टी सदर उद्धव ठाकरे को इस टाउन के दौरे की दावत दी है जो कि एन सी पी सरबराह शरद पवार का आबाई मुक़ाम है । पार्टी तर्जुमान महेश तापे ने कहा कि अगर कि उद्धव ठाकरे हमेशा एन सी पी क़ाइद शरद पवार के नाक़िद रहे हैं और उनका सियासी मौक़िफ़ काबिल-ए-फ़हम है लेकिन समाजी नुक़्ता-ए-नज़र उद्धव ठाकरे को ये समझना चाहिए कि सियासत और समाजी इस्लाहात जुदागाना नवीत के हैं जिस पर हमारे लीडर शरद पवार अमल पैरा हैं।

अरूण जेटली के हालिया इस रिमार्क पर कि जारिहाना एहतेजाज को क़बूल नहीं किया जा सकता। शिवसेना ने जवाबी हमला करते हुए कहा कि रवादारी और तहम्मुल पर महाराष्ट्र को किसी के लेकचर की ज़रूरत नहीं और ये इद्दिआ किया है कि शिवसेना वाहिद पार्टी है जिसने इक़्तेदार की ख़ातिर अवाम को धोका नहीं दिया।

शिवसेना जो कि रियासत और मर्कज़ में बी जे पी की हलीफ़ जमात है। पाकिस्तान के साथ सक़ाफ़्ती और स्पोर्टस ताल्लुक़ात के ख़िलाफ़ जारिहाना एहतेजाज पर मुख़्तलिफ़ गोशों की जानिब से तन्क़ीद का निशाना बनाया जा रहा है जबकि पार्टी कारकुनों ने सुधींद्र कुलकर्णी के चेहरे पर कालिक पोत दी थी और बी सी सी आई के दफ़्तर पर हल्ला बोल दिया था।

इन वाक़ियात पर शदीद रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए मर्कज़ी वज़ीर फाईनेंस‌ अरूण जेटली ने कहा था कि अदम तहम्मुल और ग़ारतग़ीरी के वाक़ियात नाक़ाबिल-ए-क़बूल हैं और इख़तेलाफे राय को जम्हूरी अंदाज़ में ज़ाहिर करने पर-ज़ोर दिया है।

TOPPOPULARRECENT