Tuesday , October 24 2017
Home / Islami Duniya / अर्सलान केस से मेरा ताल्लुक़ साबित हो जाए तो सियासत छोड़ दूंगा

अर्सलान केस से मेरा ताल्लुक़ साबित हो जाए तो सियासत छोड़ दूंगा

वफ़ाक़ी मुशीर-ए-दाख़िला (interior minister ) रहमान मलिक ने कहा है कि अर्सलान इफ़्तिख़ार केस में इन का या हुकूमत का कोई किरदार नहीं, अगर इस मुक़द्दमे से उन का या उन की वज़ारत (मंत्रालय) के किसी मातहत इदारे का ताल्लुक़ साबित हो जाय तो वो सियासत छोड़ देंगे।

उन्हों ने कहा कि जिन एन्कर्ज ने इस केस में उन का नाम लिया है उन्हें वो तीन अरब रुपये हर्जाने का नोटिस भिजवा रहे हैं। रहमान मलिक ने कहा कि बाअज़ एन्कर्ज रेटिंग बढ़ाने के लिए इन का नाम घसीटते हैं, उन के ख़िलाफ़ क़ानूनी कार्रवाई के लिए अपने वुकला को हिदायत कर दी है।

उन्हों ने कहा कि अर्सलान केस सुप्रीम कोर्ट में ज़ेर-ए-समाआत है, इस पर वो तबसरा (टिप्पणी) नहीं करेंगे, अगर सुप्रीम कोर्ट इस केस पर उन का ब्यान लेना चाहे तो वो हाज़िर हैं। मुशीर-ए-दाख़िला (interior adviser ) ने इस बात की तरदीद की कि मुलिक रियाज़ को सुप्रीम कोर्ट पेशी पर वी आई पी स्कियोरटी फ़राहम की गई।

उन्हों ने कहा कि कुछ शरपसंद अनासिर (उग्रवादियों) की जानिब से शाहराह दस्तूर पर हुकूमत और सुप्रीम कोर्ट के ख़िलाफ़ एहतिजाज की इत्तिला मिली थी, इस लिए मलिक रियाज़ और अर्सलान दोनों को यकसाँ स्कियोरटी फ़राहम करने की हिदायत की।

TOPPOPULARRECENT