Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / अलहदा तेलंगाना पर मर्कज़ी हुकूमत फ़ौरी फ़ैसला करे

अलहदा तेलंगाना पर मर्कज़ी हुकूमत फ़ौरी फ़ैसला करे

हैदराबाद।०४ सितंबर (सियासत न्यूज़) सदर नशीन तलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि अलैहदा रियासततलंगाना की तशकील के सिलसिले में मज़ीद ताख़ीर किए बगै़र फ़ौरी फ़ैसला

हैदराबाद।०४ सितंबर (सियासत न्यूज़) सदर नशीन तलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि अलैहदा रियासततलंगाना की तशकील के सिलसिले में मज़ीद ताख़ीर किए बगै़र फ़ौरी फ़ैसला किया जाई। उन्हों ने पार्लीमैंट के जारीया सैशन में ही इस मसला पर बल पेश करने की मांग की। तलंगाना मसला पर नई दिल्ली में सदर रियास्ती बी जे पी किशन रेड्डी की जानिब से शुरू करदा तीन रोज़ा भूक हड़ताल की ताईद करते हुए प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कैंप में शिरकत की। इस मौक़ा पर उन्हों ने कांग्रेस और मर्कज़ी हुकूमत को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि मज़ीद टाल मटोल की पालिसी बर्दाश्त नहीं की जाएगी।

कूद नड्डा राम ने कहा कि मर्कज़ को हैदराबाद में यक्म अक्टूबर से होने वाली इंटरनैशनल बायो डाईओरसटी कान्फ़्रैंस से क़बल तलंगाना के बारे में फ़ैसला कर लेना चाआई। तलंगाना जे ए सी एस कान्फ़्रैंस में कोई रुकावट पैदा नहीं करना चाहती, क्योंकि इस से बैन-उल-अक़वामीकम्यूनिटी के सामने हुकूमत की बदनामी होगी। उन्हों ने कहा कि जय ए सी कान्फ़्रैंस केइनइक़ाद में तआवुन केलिए तैय्यार है बशर्तिके हुकूमत इस कान्फ़्रैंस के आग़ाज़ से क़बलतलंगाना पर फ़ैसला करी। उन्हों ने कहा कि पार्लीमैंट जो एक दस्तूरी इदारा ही, इस में तीक़न दिया गया था कि तलंगाना की तशकील का अमल शुरू किया जाएगा, लेकिन इसइदारा में दिए गए तीक़न पर आज तक अमल आवरी नहीं की गई।

इस तरह मर्कज़ ने दस्तूरी इदारा की तौहीन की ही। उन्हों ने कहा कि तलंगाना की तशकील का मुतालिबाइंसाफ़ पर मबनी ही, लिहाज़ा मर्कज़ी हुकूमत को फ़ौरी तौर पर इक़दामात करने चाहिऐं। उन्हों ने कहा कि तलंगाना तहरीक गुज़श्ता पच्चास बरसों की मुसलसल नाइंसाफ़ीयों का नतीजा ही। हर शोबा में तलंगाना और इस के अवाम को नजरअंदाज़ करदिया गया है जिस से मायूस होकर अवाम अलैहदा रियासत की मांग कररहे हैं।

उन्हों ने कहा कि अलैहदारियासत की तशकील में ही तलंगाना की तरक़्क़ी मुज़म्मिर ही। कूद नड्डा राम ने कहा किरियासत की जानिब से तलंगाना के बारे में मर्कज़ को गुमराह किए जाने के बाइस हमें नई दिल्ली पहुंच कर एहतिजाज केलिए मजबूर होना पड़ा। उन्हों ने अलैहदा रियासत के हुसूलकेलिए मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद को वक़्त की अहम ज़रूरत क़रार दिया और कहा कि तमाम सयासी जमातों और तलंगाना तंज़ीमों को एक प्लेटफार्म पर आना पड़ेगा। प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कहा कि जवाइंट ऐक्शण कमेटी जारीया माह तलंगाना एजीटशन में शिद्दत पैदा करेगी। उन्हों ने बताया कि 30 सितंबर को चलो हैदराबाद प्रोग्राम के ज़रीया तलंगाना अवामअपनी ताक़त का मुज़ाहरा करेंगी।

TOPPOPULARRECENT